איך בוחרים רמקול אלחוטי נכון

מה זה רמקול אלחוטי? כיצד בוחרים אחד?

רמקול אלחוטי Bluetooth הוא בדרך כלל לכל מי שמחפש (בדרך כלל) רמקול אלחוטי זול וקל. רמקולי Bluetooth הם אידיאליים עבור שימוש ביתי, חיצוני שכן הם עובדים עם כמעט כל הטלפונים והטאבלטים חכמים (אפל, אנדרואיד, Windows טלפון, בלקברי). החסרון האמיתי היחיד הוא שאיכות האודיו (שמע) היא לעתים קרובות פחות טובה מחיבור הרמקול לאייפון או לגלקסי על ידי כבל. אבל, הרבה אנשים לא יבחינו בהבדל, והאיכות היא בדרך כלל הרבה יותר טובה מאשר התקני השמע Bluetooth שהיו זמינים לפני כמה שנים כמו רמקולים אלחוטיים ודיבוריות. יש לשים לב שרמקולים אלחוטיים רבים (אך לא כולם) מבוססי Bluetooth מגיעים עם סוללות נטענות, כך שניתן יהיה להיות ניידים ממקום למקום בקלות. רמקולים למטיילים לרוב קטנים עוד יותר, ולעתים קרובות כוללים פונקציונליות של מיקרופון גם כן. צרפנו כאן את הדברים החשובים שיש לברר לפני קנייה.

לדגמים, בבקשה תפנה ל – https://www.y-not.co.il/category/rרמקולים

אז איך בוחרים את הרמקול האלחוטי הנכון?

בין אם אתה מחפש רמקול אלחוטי מלוטש וארוז עם תכונות מתקדמות או פשוט מחפש דרך פשוטה להאזין למוזיקה דרך מכשיר האנדרואיד או iPhone שלך בקול רם, הנה מה שאתה צריך לדעת כדי לבחור את מערכת רמקולים המושלמת.

כיום שרוב האנשים משתמשים בטלפון חכם, טאבלט, או במחשב אישי כמקור עיקרי למוסיקה, הרמקולים האלחוטיים והקומפקטיים החליפו מערכות מורכבות שמבוססות על מספר רכיבים למערכת הסטריאו שלך. כמעט כל הרמקולים כיום מצויידים עם קלט Aux 3.5 מ”מ, כך שתוכל לחבר את המחשב או נגן MP3 הישן שלך גם לרמקול, אבל מעבר לכך, הטווח בתכונות ובמחיר-הוא עצום. הנה מה שאתה צריך לשקול בעת בחירת הרמקול האלחוטי הבאה שלך:

איכות שמע

אלא אם ניידות היא בראש סדר העדיפויות שלך, איכות הצליל היא בעל חשיבות עליונה. השפע של מערכות רמקולים לא יכול לחדש בתכונות, אבל יוכל לעשות הבדל באיכות השמע. לא כולם אוהבים בס עוצמתי ולכן הוא לא עבור כולם, אבל הרמקול שלך אמור להיות מסוגל לשחזר תדרים נמוכים באופן מדויק מבלי לעוות בעוצמות גבוהות. מערכות מסוימות מאפשרות לך להתאים את הרמות הטרבל והבס באמצעות EQ, שהוא דרך טובה כדי להתאים את חתימת הצליל לטעמך.

מומלצים רמקולים של JBL, הרמן, ביטס – המתוגים המוכרים אשר אינם מתפשרים על איכות השמע

גודל ועיצוב

תשאל את עצמך מה השימוש? בבית? פשוט להיות נייד בין חדר לסלון למטבח? החוצה, פשוט לשבת בגינה עם קצת מוסיקה? מילואים? ים? חו”ל? שיחות ועידה? ועוד. לכן קח בחשבון משקל, בקנייה באינטרנט חשוב שתבין את הגודל וזה מאוד עוזר שאתה יכול לראות את הגודל ליד טלפון נייד שאתה מכיר, כך אתה יכול להעריך את הגודל שלו. לא בהכרח קטן יותר אומר איכות ועוצמת שמע קטנים יותר. היום יש רמקולים כמו אצלנו ב WWW.Y-NOT.CO.IL שמשרתים. יש רמקולים ניידים ששוקלים 11 קילוגרם…לא תרצה להיסחב עם זה לכל מקום.

קישוריות / חיבוריות

עכשיו שהרמקולים האלחוטיים האחרונים ממש נשמעים טובים, הם בחירה מצוינת אם אתה נוטה לנוע עם המחשב הנייד / מחשב הלוח / הטלפון שלך בבית, ולא רוצים לנתק כל הזמן ולחבר הרמקולים שלך עם כבלים. יש לך כאן כמה אופציות, רמקול אלחוטי ממגוון הרמקולים שיש לנו ב Y-NOT או החנויות אחרות ברשת, לרוב אלו רמקולים מבוססי חיבור Bluetooth, חשוב לבחור רמקולים בעלי חיבור 3.5mm (AUX) על מנת לאפשר התחברות למחשבים או מכשירים שאין להם בלוטוס. אגב, כיום יש אמצעים להפוך את מערכת השמע בבית וברכב לאלחוטית…איך? יש מתאמים 3.5 מ”מ לבלוטוס, לדוגמא הפריט הבא והמעולה של בלקין שמאפשר להפוך את מערכת השמע ברכב לאלחוטית – משדר BT של ג’ברה / JABRA.

 

ניידות

אם אתה מחפש רמקול שישמש אותך בדרכים, אתה רוצה אחד שיכול להתקפל לגודל קומפקטי ויהיה קל לארוז במזוודה. רמקולים אלחוטיים ניידים מופעלים על יד סוללות, לכן אחד הדברים שצריך לבדוק שוב לפי הצורך, האם הרמקול צריך חשמל קבוע? האם הוא עובד על סוללות? האם הסוללות נטענות או שצריך לסחוב סטים של סוללות? כך שאתה יכול להשתמש ברמקול גם שאין שקע חשמל. מה אורך חיי הסוללה (לדגומא 10 שעות ניגון..)

 

ריכוז תכונות נוספות

אלו המאפיינים שרצוי לוודא לפני רכישה של רמקול אלחוטי:

חובה!

  • איכות שמע ועוצמה, כיום איכות השמע הרבה יותר טובה אבל צריך לזכור לאו דווקא הספק גבוה יותר אומר איכות ועוצמת שמע טובה יותר
  • גודל / קומפקטיות
  • כניסת עזר 3.5 מ”מ (כך שאתה תוכל להתחבר למכשיר הטלפון הנייד שלך כמו אייפון או גלקסי או LG  ועוד לא רק באמצעות בלוטוס).
  • סוללה נטענת ויכולת להיות נייד, כולל קיבולת הסוללה ומספר השעות שהרמקול יכול לנגן ללא טעינה

אופציונלי:

  • מיקרופון איכותי לניהול שיחות ועידה
  • שליטה על המכשיר הנייד דרך הרמקול, כגון play/pause, העברת שירים, תצוגה של השירים ועוד.
  • יכולת להעביר כבל HDMI  לחיבור לטלוויזיה וצפייה בסרטים (לרוב לא יימצא ברמקולים הניידים)
  • רדיו מובנה (לרוב בתחנות עגינה)
  • שעון מעורר (לרוב בתחנות עגינה)

מחיר

לבסוף ולסיכום, אתה יכול להשקיע מעט מ 50 ₪ לאלפי שקלים. במקרה של רמקולים רק מעט אנשים משסוגלים להבחין באיכות שמע של בין הרמקולים הבינונים (200-500 ₪) ואז יש קפיצה לעוד רמה של רמקולים בין 500-1500 ₪). ברמקולים עושה רושם, שהיחס מחיר מול תמורה קיצוני מידי לכן אם אתה מחפש רמקול נייד לשרת אותך בחברה, בטיולים אנחנו חושבים שמספיקים הרמקולים הניידים של בין 200-500 ₪ אבל לאלו שאוהבים איכות צליל ללא פשרות יג שגם את המותגים המובילים מבית HARMAN, JBLת BEATS ועוד. החוכמה היא לקבל את הצליל הטוב ביותר, יחד עם התכונות שאתה רוצה, במחיר שאתה יכול להרשות לעצמך.

לסיכום

אם יש לך שאלה אנו פה ב Y-NOT נשמח לענות לכל שאלה

 service@y-not.co.il

לינק לעמוד הרמקולים שלנו:

https://www.y-not.co.il/category/rרמקולים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פתיחת צ'אט
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?