בעיה של טעינה איטית ב – LG G2 ו – LG G3 ו- LG G4

בעיה של טעינה איטית ב – LG G2, LG G3, LG G4 ו – LG V10

בעקבות פניות של לקוחות שמחפשים מטען ש”עובד” עם LG G2, LG G3 ו – LG G4, החלנו לחקור את הנושא ואכן גילינו שיש בעיה בחלק מהכשירים. ואף היו לנו שני מקרים של לקוחות שקנו מטענים שעומדים בדרישות אך הם מקבלים הערה על הטענה איטית, המוזר בסיפור שזה לא בכל המכשירים, אלא במכשירים ספציפיים שלצערנו גם אחרי קריאה בעשרות פורמים ובחינת העניין לא מצאנו מה המכנה המשותף למכשירים עם הבעיה, אבל כן מצאנו פתרון! ננסה במאמר זה להסביר את הבעיה (לא את הגורם) ולתת פתרון לבעיית הטעינה האיטית שמקבלים חלק ממשתמשי LG G2  או LG G3 בעת טעינת המכשיר.

הסתייגות אחת לגבי סוגי המכשיר, זה יותר שכיח בגרסה של Verizon, לפחות לפי הפורומים בחו”ל ואחד המקרים שהיו לנו באתר היה מכשיר כזה.

מה למדנו על הבעיה?

(חשוב לציין שהכל מקריאה, בדיקות שלנו והבנה של עשרות פורומים שום דבר אינו פורמלי מחברת –LG )

עובדות ואינפורמציות שלמדנו:

  1. בעת פיתוח גרסת Verizon של LG G2 נוספו התנאים לטעינה, למשל עם הטלפון כבר עם 70% כמעט כל מטען יעבוד גם אם הוא 1A, מכיוון שניהול ההטענה של הטלפון מוריד את דרישת ההספק ככל שהטלפון מתקרב ל 100%.
  2. במקום אחר הם אפילו היו מפורטים יותר שבטעינה של LG G2 ו – LG G3, המכשיר מחשב כל הזמן את הצריכה הנדרשת שמכשיר מתחיל בצריכה של 1588ma, יורד ל 1116 וממשיך ל 658 ואז 413ma (לפי בדיקה שהתבצעה באחד הפורומים), ב – 100% המכשיר כבר יורד לצריכה של 200MA.
  3. אולי (יכול להיות) ש- LG אינם מאפשרים להטעין את המכשיר עם מטענים  שלא מאושרים של ידם, יכול להיות שהם משתמשים ב – PIN של הכבל לתקשר עם המטען וליצור הגנה על ידי טעינה איטית, המוזר זה שזה לא בכל המכשירים, חיפשנו פתרון תוכנתי אבל לא מצאנו זאת בעשרות הפורומים שסרקנו.
  4. אז מדוע שמשתמשים במטענים שמספקים 2A עדיין יש כאלו הסובלים מהבעיה, ובכן הבעיה היא גם השילוב של המטען ושל הכבל שיכולו לספק טעינה יציבה של 1.8A ולספק איכות טעינה שתספק לדוגמא את הסוללה המרשימה של ה LG G2 בעלת קיבולת של 3000 MAH.

דוגמא לבדיקת ביצועי הטעינה, אתם יכולים להשתמש Battery Monitor:

 

פתרונות:

  1. קודם כל הדרך הקלה ביותר היא להשתמש במטען המקורי של LG  עם הכבל המקורי, מכשירי LG G2, LG G3 ו LG G4 צריכים מתח הזנה של 5v וזרם של – 1.8A.
  2. חפשו מטענים שנבדקו על ידי החנויות ושמתחייבים שאין בעיה. אנו ב Y-NOT בדקנו את הקומבינציות האלו ומתחייבים שהבעיה אינה קוראת:

טעינה בבית:

  • מטען מקורי LG 1.8A – עם כבל מיקרו USB – לחץ כאן
  • מטען מקורי עם כבל מקורי של גלקסי – נותן 5v עם יציאה 2A – לחץ כאן
  • מטען בלקין עם כבל מיקרו USB – לחץ כאן

טעינה ברכב:

  1. מטען מקורי לרכב של חברת LG – לחץ כאן
  2. המטענים שנבדקו על ידנו מופיעים בלינק הבא – לחץ כאן
  • מטען TYLT  לרכב מצויד ב SmartDetect שמספקת טעינה מתאימה למכשיר!

סוללות חירום:

סוללות חירום שנבדקו על ידנו ל LG G2 ו LG G3:

  1. סוללות חירום שנותנות יציאה של 2A (כל המוצרים באתר נבדקו על אמינותם) – לחץ כאן
  2. סוללת חירום TYLT 5200 – לחץ כאן
  3. סוללות חירום PowerConcept – יציאה ב – 2A – לחץ כאן

אנחנו מקווים שהצלחנו לעזור.

לכל שאלה אתם מוזמנים ליצור קשר – service@y-not.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פתיחת צ'אט
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?