ההבדל בין מגנים של אייפון 6 לאייפון 6S ואייפון 6 פלוס לאייפון 6S פלוס?

ההבדל בין מגנים של אייפון 6 לאייפון 6S
אחד היתרונות של להיות בעל סמארטפון פופולרי כמו אייפון, היא המגוון של כמות האביזרים הזמינה כמו, כיסויים, כבלים, מטענים, רמקולים אוזניות ועוד…אבל עכשיו עם ההשקה של אייפון 6S ואייפון 6S פלוס מיליוני כיסויים / מגנים חדשים הולכים להיות לא רלוונטים. אם אתם משדרגים מאייפון 6 לאייפון 6S לא בטוח שתוכלו לעשות שימוש במגן הישן שלכם…

אז האם המגן של אייפון 6 מתאים לאייפון 6S? האם המגן של אייפון 6 פלוס מתאים לאייפון S6 פלוס?
התשובה אינה חד משמעית, ואפילו מסובכת ממה שנדמה. מצד אחד, יש לנו את האייפון 6S ואייפון 6S פלוס, שהם עבים יותר, רחבים יותר, וארוכים יותר מקודמיהם. ההבדל הוא קל, ואפשר לראות את זה בתמונות השוואת הגודל כפי שמופיע בתמונה הבאה:

מצד שני ההבדל בגודל בין האאיפון החדש אייפון 6S והאייפון 6 יכול להיות קטן מידי בשביל להשפיע. החלק המשפיע ביותר הוא העובי, שני המכשירים החדשים אייפון 6S ואייפון 6S פלוס עבים בערך ב 0.2 מ”מ יותר מקודמיהם, למרות שזה מאוד מעט זה עדיין יכול להשפיע על חלק מהמגנים. לדוגמא מגיני האוטרבוקס מסוג סמיטרי וקומיוטר לאייפון 6 מתאימים לאייפון 6S אך מגיני האוטרבוקס דיפנדר לאייפון 6s הינו דגם חדש והדגם של האייפון 6 הישן אינו מתאים לו.

לסיכום!
לפני שאתם רוכשים מגן לאייפון 6S ואייפון 6S פלוס החדש יש צורך לבדוק את התאימות ולוודא בהגדרת המוצר שהוא מתאים לאייפונים החדשים, לא כל המגנים של הדגם הישן של 6 מתאימים לאייפון 6S.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פתיחת צ'אט
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?