תקנון האתר – Y-NOT

מבוא

האתר משמש כחנות לשיווק אביזרים לטלפונים ניידים וגאדג׳טים. טרם ביצוע ההזמנה יש לבצע פעולת הרשמה והקלדת פרטים בסיסיים. לאחר ביצוע הפעולה תתבצע בדיקת כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע”י חברות כרטיסי האשראי או חברת PAYPAL תנתן הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה או נדחתה. רק אישור בדבר ביצוע העסקה שהתקבל בדואר האלקטרוני של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלבנטיים יהווה אישור על קליטת ההזמנה. הרישום במחשבי החברה יהווה ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

מחיר המוצרים המפורסמים באתר

מחיר המוצר כולל דמי משלוח. ניתנת אפשרות לאיסוף עצמי ושיטות משלוח כמו שליח עד הבית.

אחריות

  1. זמן האחריות מצויין בדף המוצר הרלוונטי.
  2. האחריות היא לבלאי סביר ואינה מכסה נזק שנעשה בגלל שימוש לא נכון כגון שבר. אף על פי כן, אנו מזמינים אותכם לפנות אלינו בכל שאלה גם כאשר הפריט נשבר, אנו נבחן כל פנייה עם מקסימום רגישות לשמור אתכם מרוצים ושתחזרו אלינו.
  3. אחריות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה.

האתר הוא משווק מוצרים של יבואנים ויצרנים שונים. בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס”ו-2006 ניתנת למוצרי חשמל ואלקטרוניקה שמחירם עולה על 150 ש”ח תעודת אחריות של היבואן או היצרן במהלך השנה הראשונה. יובהר כי  בהתאם לתקנות,

במכר של מוצר שמחירו עולה על 400 ש”ח, יחולו על האתר חובות היצרן או היבואן כאשר אין אפשרות לאתרם.

4. מימוש האחריות הינו בהגעת המוצר לת.ד 5205 אשקלון  של החנות או בהתאם לנוהלי האחריות של היבואן בארץ מול מוקדי התמיכה הרלוונטים (האחריות הינה בארץ בלבד), האחריות תופעל בהצגת חשבונית רכישה מול היבואן הרלוונטי בארץ.

5. החברה ו/או הגורם הרלוונטי לא יהיו אחראים לכל נזק ישיר או עקיף שייגרם כתוצאה משימוש בשירות או במוצר שנרכש באתר. כל המידע או התוכן שיימסר בפורום אינו מהווה ייעוץ מקצועי, המלצה או דעה מקצועית. המשתמש נושא באחריות הבלעדית על השימוש במידע שיימצא בפורום.

זמני אספקה

  1. מועדי אספקת מוצרים הנם על פי המועדים הנקובים בדף המכירה של המוצר, אלא אם צויין מפורשות אחרת. זמני אספקה כוללים ימי עסקים בלבד (ימים א-ה) ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג. במידה וגורמים או אירועים שאינם בשליטת מפעילי האתר יעכבו או ימנעו את קיום מכירת המוצרים או את אספקת המוצרים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, האתר מטעמה של החברה יציעו לצרכן לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או ביטול העסקה,  וישיבו לו את מלוא כספו.
  2. החברה שומרת לעצמה את הזכות באיזה שירות דואר להשתמש, האם לשלוח בדואר רגיל, דואר רשום או כל שירות דואר אחר אשר זמין לטובת המשלוח.
  3. על פי רוב העברה למשלוח מתבצע ביום העסקים העוקב ליום ביצוע ההזמנה ואישור התשלום, אך למרות זאת ולהמנע מבעיות שאינן תלויות בנו לעיתים אנו מציינים זמן משלוח גדול יותר

שיטות משלוח

  1. המשלוח כלול במחיר!

החברה שומרת לעצמה את הזכות באיזה שירות דואר להשתמש, האם לשלוח בדואר רגיל, דואר רשום או כל שירות דואר אחר אשר זמין לטובת המשלוח.

PICKUP

בעגלת הקניות, תוצג בפניך אפשרות לאיסוף חבילה בשירות PickUP – חינם מעל 100 ש”ח. לאחר מכן תפתח מפה אינטראקטיבית בה תוכלו לבחור את נקודת האיסוף הנוחה לכם. עם הגעת החבילה לנקודה שנבחרה תישלח אלייך הודעת SMS המודיעה לך כי החבילה ממתינה עבורו בנקודה.

לפרטים נוספים על שירות PICKUP – לחץ כאן

שליח עד הבית:

    – ברכישה של עד 299 ש”ח שליח בעלות 34 ש”ח

    – ברכישה מעל 299 ש”ח – שליח חינם.

שליח מכסה את האזורים הבאים כפי שמופיע בקובץ הבא – לחץ כאן, במקרים שליד הישוב מופיע “אין שירות” יצרו איתך קשר מהחנות לבדיקת אפשרויות שליח ועלויות

ביטול עסקה

  1. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.
  2. הודעה על הביטול תימסר  בפקס/דוא”ל/דואר/ טלפון 054-3435905 .
  3. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
  4. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול וקבלת המוצר חזרה לחברה, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
  5. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי, או סביר באריזתו המקורית.
  6. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר במקרה של פתיחה או שימוש לפני החזרה, בחלק מהמקרים כמו אוזניות או כסאות גיימינג ירידת הערך היא בסביבות 25%.
  7. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
  8. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של טובין פסידים, של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן של מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.

מלאי

האתר מקיים בקרה שוטפת על מלאי המוצרים המוצע למכירה. כאשר המלאי עומד בפני סיום יידע מפעיל האתר את הצרכנים על כך או יעדכן את מספר המוצרים שנותרו במלאי במקום בולט באתר. אם לאחר ביצוע הזמנה התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה לצרכן עד 5 ימי עסקים ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או השבת מלא הכסף ששולם.

אחריות כללית בגין פעילות האתר

  1. החברה לא תישא בכל אחריות לפעילות בלתי חוקית שתעשה על ידי משתתפים באתר במהלך המכירות בו או בגין כל גורם אחר שאינו בשליטתה המלאה.
  2. החברה עושה ותעשה כל מאמץ לשמור על תקינות פעילותו של האתר אך לא מתחייבת שהשירות בו לא יופרע עקב תקלות בחומרה, תוכנה או בקווי התקשורת, והיא לא תהיה אחריות לתקלות או שיבושים ברשת האינטנט או בקווי התקשורת.
  3. בני 18 ומעלה בעלי תעודת זהות ישראלית תקפה או תאגיד הרשום כדין בישראל.  אם הרוכש קטין (מתחת לגיל 18) או אינו זכאי לבצע פעולות ללא אישור אפוטרופוס, יראה השימוש באתרים כמאושר על ידי האפוטרופוס.

סמכויות שיפוט

כל סכסוך משפטי יידון באחת מערי המחוז ת”א, מרכז, ירושלים, נצרת , באר שבע או חיפה.

תמונות להמחשה

לעיתים ייתכנו טעויות צילום ו/או הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין המוצרים כפי שיסופקו בפועל. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתאור המוצר, לא יחייב הדבר את העסק, העסק יאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששולם.

אבטחת מידע ופרטיות

המחוייבות שלנו להגנת הפרטיות

הפרטיות שלך חשובה לנו. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות שלך אנחנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלנו.

מה אנחנו עושים עם המידע

במידע הנמסר לשם ביצוע הזמנת מוצר או שירות, אנו עושים שימוש אך ורק למטרת ביצוע אותה מטלה והמטלות הנגזרות ממנה (למשל חיוב, הוצאת קבלה). המידע אינו מועבר לכל גורם אחר, למעט ככל הנדרש להשלמת המטלה (כגון לחברת האשראי). במקרה ששלחת לנו דוא”ל נשתמש בכתובת הדוא”ל שממנה שלחת לצורך משלוח דוא”ל חוזר אך לא לכל מטרה אחרת, וכמו כן לא נמסור את הכתובת לכל גוף אחר. דואר שיווקי ישלח רק במקרה שניתנה הסכמה מפורשת בכתב מראש בהתאם להוראות החוק.

המחוייבות שלנו לאבטחת מידע

איננו עושים כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום שהעברת, בין אם זה כרטיס אשראי או מספר חשבון בנק אלא לביצוע התשלום ואיננו מעבירים אותו לכל גורם נוסף זולת לצורך זה. אנו מונעים כניסה לא מורשית למאגרי המידע שלנו והנתונים אינם נשמרים במערכת המידע שלנו אלא לביצוע העסקה בלבד.

יצירת קשר איתנו

לשאלות בעניין הגנת הפרטיות באתר, וכן לתלונות על הטיפול במידע באתר, אנא פנה לאחראי על הגנת הפרטיות באתר, גברת ורד, למייל service@y-not.co.il

Y-NOT מחויבת לכללים המשקפים סטנדרט גבוה של אמת והגינות בפרסום, גילוי נאות ושקיפות מידע,
שירות נאות ואחריות למוצר, הגינות בעריכת חוזים ובקיומם, שמירה על פרטיות וכיבוד החוק