אוזניות אלחוטיות TWS הכי מומלצות

מאמר השוואת אוזניות

חלפו הימים בהם אנשים חברו את האוזניות החוטיות והאזינו למוזיקה. אנו בעידן חדש שבו לכולם יש אוזניות אלחוטיות.

חיבור האוזניות למכשיר באמצעות Bluetooth מעניק לך גישה למוזיקה ולשיחות באיכות מעולה יחד עם חופש פעולה, תוכל ליהנות ממוזיקה כרצונך ללא הפרעה, בנסיעות, תוך כדי ריצה. מענה לשיחות, האזנה למוזיקה – הכל נעשה קל יותר מאז כניסת האוזניות האלחוטיות.

יש תחרות בין המותגים הגדולים בעולם להציג את האוזניות הטובות ביותר. ישנם מעלות וחסרונות בין הדגמים השונים, במאמר זה נתמקד במספר אוזניות אלחוטיות המובילות שישנו את חוויית הצליל שלכם ויגרמו לכם ליהנות מכל פעימה.

מדוע כדאי לרכוש אוזניות אלחוטיות

לרוב אוזניות חוטיות מגיעות במחיר נמוך יחסית לאוזניות אלחוטיות, אז מה הסיבה שצריך לבחור לרכוש אוזניות אלחוטיות?

אתה יכול לשאת את האוזניות האלחוטיות בתוך הכיס שלך ולנסוע לאן שאתה רוצה. בעיצוב קטן במיוחד, והסיכוי לנזק שלהם כמעט זניח. רוב האוזניות בנויות בעיצוב כזה שהן תומכות בכל פעילויות הספורט שלך. זה מבטיח שהאוזניות האלה לא יחליקו מתנוך האוזן למרות פעילות גופנית מאומצת ואימונים מאתגרים.

שימוש באוזניות אלחוטיות מוסיף סגנון לחיים שלכם. העיצובים שלהם מסקרנים ומרגשים ותמיד מושכים את תשומת לבכם. תופתעו לגלות שאוזניות Bluetooth מגיעות בשפע של עיצובים יפים וקופסאות אוזניות קטנות וחמודות.

אוזניית ה-Bluetooth שלכם תכלול את התכונה שתעזור לכם לשלוט בפונקציות המכשיר שלכם. באפשרותך לענות לשיחות, להשהות, להשמיע מוסיקה, לדלג לשיר הבא או לכוונן את עוצמת הקול מבלי לגעת בטלפון הנייד שלך.

לאוזניות האלחוטיות יש חיי סוללה ארוכים עם אפשרות טעינה באמצעות המארז טעינה, וכן עם עמידות לאורך זמן.

חברות הסמארטפונים מציגות דגמים חדשים של טלפונים ניידים שבהם שקע האוזניות נעדר. לא כל החברות, אבל כמה מהם מבינים כי נוכחות של שקע אוזניות אינה הכרחית. לכן, הצורך והפופולריות של אוזניות אלחוטיות הולך וגדל עם הזמן.

וכמובן, כל זה בלי לוותר על אוזניות עם שמיעה אבסולוטית ואיכות מדהימה.

עכשיו, אחרי שגם אתם החלטתם לעבור לאוזנייה אלחוטית, נבדוק מהם האוזניות האלחוטיות הטובות ביותר שתוכלו לרכוש לעצמכם וליקיריכם.

1. ה- Apple AirPods Pro: האוזניות האלחוטיות הטובות ביותר למשתמשי אפל

איירפודס פרו

ה-AirPods Pro הן האוזניות האלחוטיות האמיתיות הפופולריות ביותר בשוק ולא בכדי – הן האוזניות הטובות ביותר של אפל עד כה ומשפרות את ה-Airpods המקוריות מכל הבחינות. הם מציעים ביטול רעשים אקטיבי מרשים, אשר מותאם באופן אוטומטי בעזרת מיקרופונים הפונים כלפי פנים וכלפי חוץ. איכות הסאונד שלהן מתחרה בזו של האוזניות האלחוטיות האמיתיות הטובות ביותר בשוק. הם מגיעים עם שלושה סטים של קצוות סיליקון כדי להבטיח התאמה בטוחה לכל צורות האוזן והם עמידים בפני זיעה ומים, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת גם לספורט.

ה-AirPods של Apple מציעות לכם את הצליל האיכותי והעשיר המושלם שמהווה פינוק לאוזניים שלכם. עליכם להשלים הגדרה בהקשה אחת, שבעקבותיה ה-AirPods יישארו תמיד מחוברות. שבב H1 בתוך ה-AirPods הללו מבטיח לכם גישה לאיכות צליל איכותית.

אתם יכולים לגשת במהירות ל-Siri דרך ה-AirPods האלה ולומר, ‘היי Siri’.

ניתן לשתף בקלות את השמע בין שני מכשירים באמצעות AirPods.

מיקרופון מובנה וכפתורי בקרת מוזיקה: כן; משקל 5.4 גרם לאוזנייה, מארז טעינה של 46 גרם חיי סוללה 24  שעות דירוג IP   IPX4

2. Samsung Galaxy Buds Pro: האוזניות האלחוטיות הטובות ביותר למשתמשי גלקסי

סמסונג

Galaxy Buds Pro הן האוזניות האלחוטיות האמיתיות הטובות ביותר של סמסונג עד כה, ומציעות איכות שמע מעולה, התאמה נוחה ושלל תכונות שימושיות, כולל איטום IPX7 וביטול רעשים אקטיבי.

המאפיין הבולט של האוזניות הוא העיצוב והצורה שלהן. הם מספקים לך חוויית צליל משופרת וטובה יותר.

בשילוב עם סמארטפון Galaxy שמריץ את טכנולוגיית One UI 3.1 העדכנית ביותר תוכלו לעשות שימוש ב-360 Audio, הקלטה מרובת מיקרופונים והחלפה אוטומטית בין מכשירי ה-Galaxy השונים שלכם. יש גישה בנגיעה אחת לעוזרת הקולית של סמסונג, עם חיבור Bluetooth של סמסונג התומך בסטרימינג ברזולוציה גבוהה.

לחצני בקרת מיקרופון ומוזיקה מובנים: כן; משקל: 6.3 גרם לאוזנייה, מארז טעינה של 45 גרם; חיי סוללה (סה”כ): 18 שעות; דירוג IPIPX7

3. Sony WF-1000XM4: האוזניות האלחוטיות הטובות ביותר

אוזניות סוני

האוזניות האלחוטיות העדכניות ביותר של Sony הן האוזניות האלחוטיות הטובות ביותר, המספקת ביטול רעשים חכם ויעיל, איכות שמע מעולה ומגוון רחב של תכונות שימושיות.

לאוזניות יש אסתטיקה מושכת יותר והן קטנות ב-10% מה-WF-1000XM3, בעוד שנרתיק הטעינה הרבה יותר קומפקטי. ה-WF-1000XM4, שמופעל על ידי מעבד משולב חדש V1, תומך כעת בשמע Hi-res באמצעות ה-LDAC Bluetooth של Sony והם נשמעים מעולה, לא משנה למה אתם מאזינים. ביטול רעשים מרשים באותה מידה וניתן להגדיר אותו כך שיתאים את עצמו באופן אוטומטי

תכונות כמו Speak-to-Chat, שמשהות את השמע ברגע שהקול שלכם מזוהה, עוזרות להעלות את חוויית המשתמש מעל זו שמציעות אוזניות אחרות בשוק, ויש אפילו תמיכה ב-Alexa, Siri ו-Google Assistant עבור אלה שלא יכולים לחיות בלי העוזרת הקולית שלהם.

מיקרופון מובנה וכפתורי בקרת מוזיקה: כן; משקל: 6 גרם לאוזנייה, מארז טעינה של 41 גרם; חיי סוללה: 24 שעות ביממה; דירוג IPIPX4

4. אוזניות Bose QuietComfort: האוזניות האלחוטיות הטובות ביותר לביטול רעשים

אוזניות בוס 

אוזניות QC של Bose מציעות את ביטול הרעשים האקטיבי הטוב ביותר, תוכלו להשתמש באוזניות תוך כדי פעילות ספורט, או בהליכה ביום עם רוחות חזקות עם שמיעה איכותית ומלאה. האוזניות של Bose כוללות פקדי מגע שעוזרים לכם לכוונן את עוצמת הקול, לנגן או להשהות את המוזיקה ולענות לשיחות בלחיצה אחת.

לאוזניות יש גיבוי סוללה של 5 שעות מחוץ למארז. טעינה מהירה למשך 15 דקות תעניק לכם עוד שעתיים של שימוש!

האוזניות מגיעות עם שמע מרשים, הכולל צליל מאוזן להפליא, סוחף מבלי להרגיש קלסטרופובי. שמתאים באופן אוטומטי את הבס והטרבל על סמך עוצמת הקול שלכם, ומבטיח שהמוזיקה תישמע נהדר, לא משנה כמה היא רועשת.

לחצני בקרת מיקרופון ומוסיקה מובנים: כן; משקל: 8.5 גרם לאוזניות, מארז טעינה של 76 גרם; חיי סוללה (סה”כ): 25 שעות; דירוג IPIPX4

5. Sennheiser Momentum True Wireless 3: האוזניות האלחוטיות הטובות ביותר של Sennheiser

אוזניות סנהייזר

ה-Momentum True Wireless 3  מציע עיצוב ארגונומי ונוחות ללא פשרות, אוזניות Sennheiser מספקות גיבוי סוללה מעולה, צליל צלול במיוחד וחוויית שמע מבריקה. הרמקולים הדינמיים בקוטר 7 מ”מ מציעים משך הפעלה של 9 שעות ברצף.

איכות הצליל – תמיד נקודה חזקה של אוזניות Sennheiser – היא מצוינת ויש מספר דרכים לשנות אותה באמצעות אפליקציית Smart Control המחודשת.

עיצוב ההתאמה המושלם מספק ביטול רעשים כך שתהיה לך חוויית שמע מצוינת. פקדי המגע הופכים את אוזניות Sennheiser למלהיבות ויעילות יותר. מארז הטעינה מזכה אותך בגיבוי סוללה במשך 28 שעות. רמקולי ה-7 מ”מ מבטיחים שחוויית הצליל שלכם מושלמת ושום דבר לא מפריע לחוויה. תכונת ביטול רעשים פסיבית זמינה עם אוזניות Sennheiser. תואם גם למכשירי אנדרואיד וגם למכשירי iOS. שליטה דיגיטלית לשיחות, עוזר קולי, מוזיקה וכו ‘.

לחצני בקרת מיקרופון ומוזיקה מובנים: כן; משקל: 6.5 גרם לאוזנייה, מארז טעינה של 67 גרם; חיי סוללה (סה”כ): 28 שעות; דירוג IPIPX4

 6.  Jabra Elite 85t סינון רעשים משופר

אוזניות ג'אברה

ג’אברה מציגה דגם משופר מכל הבחינות שמתחרה בקלות בדגמים הטובים בעולם, בדגם ה- t85 ישנו סינון רעשים מובנה שמאפשר להתנתק מכל רעשי הסביבה, ובנוסף שמע וצליל מדויק להפליא,  עם איכות ללא פשרות. עם שמע של 7 שעות ברצף וטעינה מהירה – 15 דקות של טעינה יספקו שעה שימוש.

האוזניות הללו עוצבו ופותחו על בסיס סריקה של אלפי זוגות אוזניים במטרה להתאים אותן לכמה שיותר אנשים. המבנה של האוזניות ייחודי ומעניק אפשרות לשימוש ממושך ללא יצירת לחץ על האוזן, והן מגיעות עם מתאמי אוזניים בגדלים ומסוגים שונים לבחירה ולהתאמה אישית.

רמקולי ה – 12 מ”מ מספקים שמע צלול וברור עם סאונד מושלם.

כולל פונקציות שליטה מוחלטת במעברי שירים, ובשיחות, ועוד שלל ביצועים באמצעות אפליקציית +Sound

לחצני בקרת מיקרופון ומוזיקה מובנים: כן; משקל:  7 גרם לאוזנייה, מארז טעינה של 45.1 גרם; חיי סוללה (סה”כ): 31 שעות; דירוג IPIPX4

מאמר השוואת אוזניות 2

עוד אוזניות מומלצות

כיום כל חברה מייצרת מגוון רחב של דגמים, עם שלל מעלות ובכל מחיר, תוכלו להתאים התאמה מושלמת לתקציב שלכם בהתאם לדברים שהכי חשובים לכם – נוחות, שמע איכותי, ביטול רעשים, סוללה, טעינה מהירה, ועוד

יש לציין שישנם חברות שנכנסו בשנים האחרונות לקדמת הבמה, חברות כמו XIAOMI, ANKER, REALME ועוד מצליחות להביא אוזניות עם נתונים משופרים יחד עם מחיר זול משמעותית.

כנסו לאתר y-not המתמחה בדיגיטל וגאג’דטים, תבחרו את הפתרון המושלם עבורכם במחיר הכי משתלם!

מאמר השוואת אוזניות 3

פתיחת צ'אט
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?