השוואה בין מקלדות של סטיל סירייס SteelSeries Apex 3 vs. Apex 5

כל גיימר מתחיל יודע שהניצחון במשחק תלוי לא מעט באיכות המקלדת. המקלדות של SteelSeries ידועות באיכותן הבלתי מתפשרת. במאמר זה סקרנו 2 מקלדות מסדרת APEX  המפורסמת: Apex 3 ו- Apex 5שתיהן מתקדמות ומעולות עם תכונות דומות ושינויים קלים לכאן ולכאן. נפרט את התכונות של כל אחת מהן כדי שתוכלו לבחור איזו מהן מתאימה לכם יותר.

מקלדת גיימינג עמידה במים Steelseries Apex 3

 

ה– Apex 3 היא מקלדת מעולה לגיימרים מתחילים! היא כוללת את כל הטכנולוגיות המתקדמות שלנו ב-Steelseries, ואת כל מה שצריך בשביל לנצח – במחיר משתלם.

מתגים שקטים- (Whisper Quiet) – עם חיכוך מינימלי המאפשר לחיצות שקטות במיוחד ועמידות גבוהה ושימוש של עד 20 מיליון קליקים. תאורת 10-Zone RGB דינאמית מאפשרת לכם לבחור ולהתאים אישית את אפקטי התאורה של המקלדת בהתאם למאורעות המשחק.

משטח ארגונומי נוח ונשלף. המשטח הארגונומי המותאם לפרק כף היד המצורף למקלדת מתחבר אליה באמצעות מנגנון מגנטי, בקלות רבה, ועשוי מחומרים באיכות גבוהה מאוד, המציעים תמיכה נוחה ואופטימלית לשורש כף היד.

מעברים שונים אופציונליים לכבל. המקלדת מגיעה עם מעברים אופציונליים עבור הכבל, המאפשרים לכם לבחור את המיקום הנוח ביותר.

מקשים יעודיים בגוף המקלדת. מקשי קיצור ייעודיים כולל גלגל בחירה מתכתי ומקשי מולטימדיה, המאפשרים לשלוט בתכונות חשובות תוך כדי המשחק. תכונת Anti-Ghosting מבטיחה שלא תאבדו לחיצות גם אם תלחצו במקביל על כמה מקשים. תוכנת SteelSeries Engine מאפשרת תכנות והתאמה אישית של כל המקשים.

הייחודיות הבולטת של המקלדת הזו על פני השניה- עמידה במים!

לרכישה לחצו כאן: מקלדת גיימינג Apex 3

אולי היא מספיקה לכם, ואולי תרצו יותר:

מקלדת גיימינג היברידית מכאנית Steelseries Apex 5

 

ה- Apex 5 היא מקלדת גיימינג הכוללת מתגים ייחודיים מסוג Hybrid blue mechanical switches, שמשלבים שימוש במבנה מכאני עם הנעה סופר עמידה במבנה ממברנה. התוצאה: מנגנון מכאני לכל דבר, בעלות מופחתת משמעותית.

ה- Apex 5 כוללת את כל הטכנולוגיות המתקדמות של-Steelseries ואת כל מה שצריך בשביל לנצח: היא מגיעה עם תצוגת  OLED חכמה שמראה את כל מה שחשוב במהלך המשחק, ומאפשרת לנוע בין האפשרויות השונות בהגדרות המקלדת. לצד מסך התצוגה ממוקמים כפתורי שליטה ייעודיים המאפשרים למשתמש לשלוט בקלות בפונקציות החשובות כמו עוצמת הווליום, תאורה, מעבר בין קטעים, השהייה ועוד- הכל בלחיצת כפתור.

ניתן לשמור על המקלדת עצמה עד 5 פרופילים מוגדרים מראש שיאפשרו לכם להחליף בין פרופיל לפרופיל בנוחות רבה. המקלדת עשויה מסגסוגת אלומיניום איכותית ועמידה ביותר, המבטיחה אורך חיים מקסימלי בכל תנאי. בחלקה התחתון, גם כאן המקלדת מגיעה עם מעברים אופציונליים עבור הכבל, המאפשרים לכם לבחור את המיקום הנוח ביותר. תאורת RGB דינאמית עם אפשרות התאמה אישית של כל מקש, עם אפשרות לסינכרון מושלם של התאורה בין כל מוצרי SteelSeries שלכם המחוברים למשחק. המשטח הארגונומי לפרק כף היד מתחבר ואיכותי גם הוא. תכונת Anti-Ghosting מבטיחה שלא תאבדו לחיצות גם אם תלחצו במקביל על כמה מקשים. תוכנת SteelSeries Engine מאפשרת תכנות והתאמה אישית של כל המקשים.

לרכישה, לחצו כאן: מקלדת Apex 5

התבלבלתם? בעצם, לשתי המקלדות תכונות רבות דומות. בשורות הבאות נתמצת את ההבדלים:

תמורה עבור המחיר שלה, ה- Apex 3 מספק חווית מקלדת סולידית עם תאורת RGB שנראית נהדר. היא כוללת מקשים יעודיים לתכנות, והיא עמידה בהתזות מים, אפילו בדגם הזול יותר הזה. גם תנוחת כף היד עם תחושת הפרימיום היא נגיעה נחמדה.

עם זאת, תמורת כ-200 שקלים נוספים, ה- Apex 5 היא שדרוג משמעותי עם מספר תכונות פרימיום שיכולות להפוך את המחיר הגבוה יותר למוצדק עבור בעלי תקציב גדול יותר. המתגים ה”היברידיים ” מחזיקים בלחיצות חזקות עקביות וה – Apex 5 בהחלט יספק את מה שאתם מצפים ממנו. העלות הנוספת גם מעניקה לך איכות בניה מהשורה הראשונה, מה שאמור אומר שמקלדת זו תישמר זמן רב וארוך.

לסיכום, המקלדות Apex 3 ו- Apex 5 מבהירות כי SteelSeries ממשיכה לשפר ולפתח את המערך שלה עם פיצ’רים חדשים, הן מבחינת פונקציה והן מבחינת אסתטיקה, אשר ישאירו אפילו את הגיימרים החסכניים עם מוצרים מעולים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פתיחת צ'אט
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?