זהו זה קרה אייפון 6 הושק – סקירה קצרה

זהו זה קרה אייפון 6 הושק

אז מה היה לנו בהשקה של אפל, ננסה לעשות זאת בקצרה ולא להעמיס עם ההשקה הארוכה.

אז הסופו של דבר יהיו שני מכשירים אייפון 6 (4.7 אינצ’) ואייפון 6 פלוס (5.5 אינצ’) בדיוק כמו שפירסמנו באתר במאמר הבא: https://www.y-not.co.il/page/סקירה-לגבי-השמועות—מה-חדש-באייפון-6-1

אייפון 6 הוא לא רק גדול יותר אלא טוב יותר כמעט בכל תכונה אפשרית, הוא האייפון הדק ביותר שיוצר, עם מעבד חזק A8 (שוב כמו במאמר שפרסמנו), מסך משופר עם רטינה HD ועיצוב חדשני.

סיכום ההשקה של אייפון 6 כפי שאנו רואים זאת:

בעד – בשני גדלים, עיצוב יפה, מצלמה משופרת וחיי סוללה משופרים!

נגד – עדיין יקר, הרזלוציית מסך עדיין לא משתווה למתחרים העיקריים למרות מסך רטינה HD.

זוהי סקירה מהירה וסיכום החדשות שאחרי ההשקה כפי שאנחנו ב Y-NOT  התרשמנו.

אפל מצליחה לחדש למרות שנדמה שכבר ראינו הכל, כבר שבע שנים שהם מצליחים לשמר את ההתלהבות מהאייפון, האם גם זאת תהיה התגובה שאחרי ההשקה הנוכחית, ימים יגידו.

המנכ”ל טים קוק, ידע שצריך לעשות משהו לשמור על  המותג,וזה בדיוק מה שקרה, עם iPhone 6 אפל עשו את השיפור המקיף ביותר של מגוון התכונות מאז האייפון 4 – ולמעשה הם הולכים צעד אחד קדימה בהרבה דרכים.
המעבד הוא ללא ספק שיפור, המצלמה מהירה יותר ועם הרבה יותר תכונות מאי פעם, והסוללה הוגדלה באופן משמעותי כדי להתמודד עם הבעיה שהייתה בדגמים הקודמים של האייפון של זלילת סוללה מהירה.

האייפון הגדול ביותר והדק ביותר.

אייפון 6, מעוצב בצורה חלקה, פרופיל דק יותר אשר מתאפשר על ידי טכנולוגיית התצוגה הדקה ביותר שלנו עד עכשיו.הוא עשוי משילוב של אלומיניום, נירוסטה, וזכוכית. האייפון 6 והאייפון 6 פלוס בהחלט נראים מרשים.

אפל לקחו מספר אלמנטים מהעיצוב של האייפד אייר, על מנת להינות מהעיצוב המטלי והקרמי של האייפד אייר גם באייפון 6.

 

מסך

אז האייפון 6 לא צויד ברזולוציה הכי גבוה, רק ב 1334×750  שזה בעצם קצת יותר 720p, אבל מסך הרטינה HD החדש נראה מבריק, עד כדי כך שבפורומים מציינים את החדות וההתרשמות מהמסך (לצערי עוד לא החזקתי באחד).

ואם ציפתם למכשיר גדול יותר שיתמודד עם גלקסי נוט או LG אז יש את הפתרון של האייפון 6 פלוס, שזה סוג של פאבלט (שילוב של טלפון וטאבלט). עם HD מלא של 1920×1080 בגודל מסך של 5.5 אינצ’ ועם 401 PPI (צפיפות פיקסלים).

עם זאת, זה אותו PPI כמו האייפון 5S, כך שהאייפון 6 אולי לא יראה שיפור של חדות בבדיקות ולא יהיה ברמה של מה שמציעים חלק ממכשירי האנדרואיד בשוק.

מצלמת האייפון 6

האייפון 6 נשאר עם מצלמה אחורית של 8 מגה פיקסל, אבל המצלמה לא פועלת באותה רמה כמו האייפון 5/5S.

האייפון 6 עם עדשה חדשה ורחבה יותר, בעלת פוקוס אוטומטי מהיר יותר שמאפשר לספק תמונות אפילו טובות יותר ממה שהתרגלנו אליו  עם האייפון 5S.

יש גם מעבד אותות תמונה חדש של אפל- כלומר ייצוב מובנה בתוך שבב ה- A8 כדי לשפר את מנגנון ייצוב התמונה באייפון 6 ובכך להוציא תמונות איכותיות יותר.

השוני היחיד בין דגם האייפון 6 לדגם האייפון 6 פלוס הוא שייצוב התמונה המתבצע באייפון 6 הוא ייצוב תמונה דיגיטלי כלומר תוכנה המשפרת את ייציבות התמונה,

מעין שילוב של מספר תמונות ואיחוד שלהן. בשונה מכך באייפון 6 פלוס מצוי ייצוב תמונה אופטי, שמתאפשר באמצעות טכנולוגיה שמאפשרת לעדשת המצלמה לזוז לכל אברעת הכיוונים

בעת תזוזת האייפון 6 פלוס (באייפון 6 הציר מאפשר תזוזה למטה או למעלה בלבד). ניתן לציין שזוהי טכנולוגיה מוכרת הנמצאת אצל מספר מכשירי אנדרואיד  וווינדוס פון בשוק לדוגמא ה lg g3.

בנוסף המצלמה אחורית של האייפון יכולה לצלם וידאו 1080p וגם במצב וידאו של סלו מושן שזה תכונה נחמדה לבחון אנשים ממש ממש באיטיות…

המצלמה הקידמית שופרה עם מצלמת HD, עם חיישן אור משופר אבל כאן נחכה לעוד אינפורמציה וסקירות שבטח יציפו את השוק.

מערכת הפעלה IO8

טוב כאן אין הפתעות וכמו שאמרתי קודם חלק גדול מההדלפות נמצאו נכונות, זאת תהיה מערכת ההפעלה של האייפון 6 ובקרוב אני מקווה שנפרסם ב Y-NOT  את התכונות העיקריות.

קישוריות iPhone 6, iPhone 6 Plus

אייפון 6 ואייפון 6 פלוס מוכנים ל –  4 LTE, המציע מהירויות העברת נתונים של עד 150Mbps והוא תומך בכיסוי של 20 תדרים של  LTE, המשתרע על פני 200 רשתות ברחבי העולם. רוב התדרים מכוסים על ידי האייפון 6 במה שנראה המכשיר עם הכי הרבה תמיכה בעולם של ה LTE. בנוסף מצויים בשני הדגמים טכנולגיית (NFC (Near Field Communication המאפשרת תשלום באמצעות השירות החדש של אפל, שיפעל בינתיים רק בארצות הברית, ה- apple pay.

מחיר האייפון 6 והאייפון 6 פלוס

בארה”ב, בחוזה האייפון 6 מתחיל ב 199 $ עבור דגם 16GB, ו –  299 $ עבור 64GB ו – 399 $ עבור 128GB של שטח אחסון פנימי.

האייפון 6 פלוס מתחיל ב 299 $ עבור ה 16GB, בעבור 399 $ תקבלו 64GB ו- 499 $ עבור 128GB של שטח אחסון פנימי.

הזמנות מוקדמות יתאפשרו מה- 12 בספטמבר, 2014 וקנייה בחנויות האפל תתאפשר מה- 19 בספטמבר, 2014.

פסק דין מוקדם

אייפון 6 נראה כמכשיר איכותי כמו שאפל יודעת לחדש ולספק, התכונות החדשות (כמו מנגנון תשלומים), גודל המסך, שיפור חיי הסוללה בא למסלול של דרישות השוק, עושה רושם שאפל הצליחה לשלב בין שמירה על עקרונות לדרישות השוק ולצרכנים שחיפשו דברים נוספים.

אתם מוזמנים למאמר חדש וטבלת השוואה בין אייפון 5C, לאייפון 5S, לאייפון 6 ולאייפון 6 פלוס – לחץ כאן

אני כבר מחכה להחזיק אותו, ולא פחות מחכה לראות את סט האביזרים לאייפון 6, הכיסויים לאייפון 6 כבר זמינים באתר – לחץ כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פתיחת צ'אט
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?