מגני SPIGEN לאייפון 6 ואייפון 6 פלוס – סקירה

כיסוי SPIGEN לאייפון 6 ואייפון 6 פלוס – סקירה של קו המוצרים

פורסם על ידי www.y-not.co.il – משווק מורשה של ספיגן (Spigen)

כולנו חיכינו בציפייה גדולה לאייפון 6

כולנו חיכינו בציפייה גדולה לאייפון 6, וחלקנו עדיין מחכים לאפשרות לרכוש אותו. חברות הכיסויים הגדולות ובתכם ספיגן (Spigen) כבר מוכנות עם סדרת כיסויים מרשימה. אוהדי אפל מחפשים שלמות וכיסויים שישמרו על המראה המיוחד של האייפון, וכעת עם אייפון 6 זה אפילו מתבקש יותר, ומה תגידו על השמועות האחרונות על האייפון 6 פלוס, מתקפל? אז בואו נשמור על המכשירים היקריים האלו עם מגן הולם ששומר על המראה המיוחד של האייפון.

תחילה אפשר לציין, שמרוב חברות הכיסויים הגדולות SPIGEN שחררה את המגוון הגדול ביותר כך שכל אחד יוכל למצוא את מה שמתאים לו עם החברה המצויינת והמעורכת הזאת.

הערה: השוק וחנויות האינטרנט מוצפות בזיופים! בדוק את שקנית ספיגן מקורי, למאמר שמסביר איך לעשות זאת – לחץ כאן

Slim Armor CS

הכיסוי של ספיגן Slim Armor CS לאייפון 6 הוא מתקדם עם טכנלוגיה שמגנה מפני זעזועים על ידי שימוש בכיסוי TPU פנימי. הכיסוי TPU הפנימי והכיסוי החיצוני מעניק הגנה כפולה של שתי שכבות לאייפון 6. והחידוש? ארנק שמאפשר אחסון של כרטיס אשראי, רישיון או כרטיסים אחרים כל זאת בשמירה על מגן דק וגב שטוח.

הכיסוי בקרוב יהיה ב – https://www.y-not.co.il/category/spigen

Spigen Neo Hybrid EX

כיסוי ספיגן Spigen Neo Hybrid EX הוא כיסוי במפר עם כיסוי כפול להגנה נוספת (לא כמו הבמפרים הרגילים). הכיסוי מצופה ב UV על החלק הקשיח של הפוליקרבונט על שכבת הפולימר שנותנות הגנה היקפית רכה, יחד ישנה הגנה כפולה על האייפון 6 שלך. המגן פשוט זורם עם האייפון 6, Spigen Neo Hybird EX הוא כיסוי שמתאים לצורה החדשה, כפתורים שמכוסים והגנת TPU מתוכננים להגן על האייפון 6 משריטות ונזקים לאורך זמן. מצוייד בלוגו של ספיגן (בצורה חדשה לעומת המגנים לאייפון 5). הפתחים לכניסות של הכבלים (טעינה ואוזניות) רחבים לאפשר גישה למכשירים ותחנות עגינה שדורשות את זה.

כיסוי Spigen Neo Hybrid EX זמין במספר צבעים באתר Y-NOT (משווק מורשה של (Spigen, אפשר למוצא בלינק הבא – לחץ כאן

Spigen Neo Hybrid Metal

עוד אורח חדש בקו המוצרים של Spigen Neo Hybrid , הגרסה המיטלית ממשיכה את ההרגשה של האייפון 6 ואייפון 6 פלוס עם את ההרגשה של ציפוי האלומיניום. המיטל מוסיף גרסה חדשה לגרסה ההיברידית של ספיגן. עם אותם קצוות מיתאר וחלק פנימי TPU לספיגת זעזועים. הכפתורים הכלולים עם קו/ציפוי של זמש בחלק הפנימי למנוע שריטות על כפתורי האייפון 6.

כיסוי Spigen Neo Hybrid Metal זמין במספר צבעים באתר Y-NOT (משווק מורשה של (Spigen, אפשר למוצא בלינק הבא – לחץ כאן

Spigen Neo Hybrid

כיסוי Spigen Neo Hybrid הבסיסי מספק את אותה ההגנה כמו הכיסויים האחרים של ספיגן ניאו היברידי: הגנת סגנון שכבה כפולה; מסגרת פוליקרבונט קשה; מעטפת TPU בדוגמת לספיגת זעזועים. ההבדל נעוץ בחלק של הפוליקרבונט והחלק האחורי.

כיסוי Spigen Neo Hybrid זמין במספר צבעים באתר Y-NOT (משווק מורשה של (Spigen, אפשר למוצא בלינק הבא – לחץ כאן

 Spigen Wallet S

אם אתה מעדיף שהכל יהיה בתוך כיסוי אחד, Spigen Wallet S הוא הכיסוי שלך, כיסוי איכותי כמו שספיגן יודעים לייצר עם מקום ייחודי לכל הדברים החשובים כאשר אתה יוצא מהבית. שלושה חריצים לכרטיסים, כיס מזומנים, והאייפון 6 והאייפון 6 פלוס פשוט מצויידים, יחד עם רצועה מגנטית דו צדדית אשר מאפשרת סגירה ופתיחה קלה. תיק העור הסינתטי משמש גם כמעמד לצפייה והפתח לאוזן מאפשר לך לדבר בזמן שהוא סגור.

כיסוי  Spigen Wallet S זמין במספר צבעים באתר Y-NOT (משווק מורשה של (Spigen, אפשר למוצא בלינק הבא – לחץ כאן

Spigen Thin Fit and Thin Fit (A)

 

המגן Spigen Thin Fit and Thin Fit A נבדלים רק על ידי הפתח של ללוגו של אפל בגרסת ה “A”. המגן הדק הזה בחומר גם גימור מט רך שנותן הרגשה נעימה באחיזה ומונע טביעות אצבעות. עיצוב עמיד וקל משקל, Spigen Thin Fit משתמש בפוליקרבונט לשמור על האייפון 6 מהשפעות חיצוניות כמו מכות ונפילות. העיצוב הוא “בדיוק” הצורה המותאמת לעקמומיות של האייפון 6 והאייפון 6 פלוס.

כיסוי  Spigen Thin Fit and Thin Fit A זמין במספר צבעים באתר Y-NOT (משווק מורשה של (Spigen, אפשר למוצא בלינק הבא – לחץ כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פתיחת צ'אט
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?