מוצרי SPIGEN מזוייפים – תהליך אימות וזהירות

מוצרי SPIGEN מזוייפים

 

מאמר זה תורגם על ידי Y-NOT מאתר SPIGEN

אל תרכוש מוצרי SPIGEN מזוייפים

“Don’t purchase a fake SPIGEN product. Learn how you can check for authenticity.”

Spigen מחויבת להביא מוצרים בסגנון, רזים ואיכותיים לך ולטלפון שלך. Spigen (SPIGEN, Inc) שמה כי הוא מותג מהימן ומוכר בשוק עם מחויבות המתמדת של SPIGEN כלפי לקוחותינו. זאת הסיבה ש SPIGEN נוקטים בצעדים כדי להגן על לקוחותיהם לגבי מוצרים מזויפים וחנויות / מוכרים שייתכן שלא יוכלו להציע את העיצוב, האיכות הטובה ביותר, והשירותים ש – Spigen רוצה להציע ללקוחות שלה. זה בעדיפות העליונה של SPIGEN, כדי לספק את שירות הלקוחות הטוב ביותר ללקחותיהם.

כל אחריות הייצור של SPIGEN ושל Y-NOT וההחזרות יכולה להיות להתבצע רק עבור רכישות מקוריות מחנות שהיא משווק מורשה של SPIGEN. כל הרכישות האחרות שנעשו לא על ידי משווקים מורשים לא יוכלו לנצל את המדיניות ואחריות של SPIGEN.

ב – Spigen, ממשיכים לדחוף את עצמם כדי לספק את ההגנה הטובה ביותר עבור הטלפונים שלך, אבל הם גם עושים כמיטב יכולתם להביא לכם את ההגנה הגבוהה ביותר שאתה צריך. זו הסיבה שיש כמה דרכים לוודא כי מוצר Spigen שלך הוא מוצר Spigen אותנטי. אנחנו ב WWW.Y-NOT.CO.IL מוכרים דרך היבואן הרשמי בלבד.

מינואר 2016 – מדיניות ספיגן לגבי זיופים

ספיגן כבר אינה מספקת את מלוגו ההולוגרפי בעל 10 הספרות, מכיוון שכל מוצרי ספיגן כרגע הם בעלי זכויות קניין רוחני, ולכן SPIGEN החליטו לנטוש את מערכת זיהוי האותנטיות. ולכן האחריות ניתן רק על ידי החונויות המורשות.

עד ינואר 2016 – מדיניות ספיגן לגבי זיופים

על מוצרי SPIGEN יש מדבקת לוגו הולוגרפית ייחודית בכל אחד מהמוצרים שלהם, אנא ודא שהמדבקה היא מדבקה מקורית עם הלוגו של SPIGEN. יש על כל אחד מהפריטים של SPIGEN מספר אותנטי בין 10 תווים ייחודיים שניתן למצוא בתוך כל אחד מהאריזות של SPIGEN, להל”ן תמונה של דוגמא:

את המספר בודקים באתר של SPIGEN.

לבדיקה האם ב SPIGEN שלך הוא בעל קוד אמיתי וקיים במערכת המידע של SPIGEN – לחץ כאן

במידה והבדיקה עברה תקבלו הודעה באתר:

 מוצרי SPIGEN מזוייפיםמספר סידורי לבדיקת זיוף ספיגן spigen

לדווח על מוצר מזוייף או חנות מזוייפת – לחץ כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פתיחת צ'אט
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?