רקע על SPIGEN

רקע על חברת SPIGEN

“HOW WE STARTED AND WHERE WE ARE GOING”

“איך התחלנו ולאן שנחנו הולכים”

הסיפור של SPIGEN

מאז השיקה בשנת 2004 בדרום קוריאה, SPIGEN המוכרת בשם “SGP” זכתה להכרה מהשותפים בתעשייה כמעצבת מובילה של אבזרים לניידים. המיזם של SGP בשטח של מדבקות להגנת מסך היה זכו לשבחים מצרכנים ומוציאים לאור כאחד. כך נסלל דרך ל – SGP להרחיב את מגוון מוצרים שלה שהובילו לבסוף לכניסה לארצות הברית בשנת 2007. היום, SGP מבססת את המוניטין שלה כמעצבת של מגיני מסך חדשניים, כיסויים, למגוון רחב של טלפונים, טאבלטים , ומחשבים ניידים תחת שמה החדש, Spigen (Spigen Inc).

המוצרים של SPIGEN

פילוסופיית העיצוב של SPIGEN יכולה להיות מוסברת בשלוש מילים: חוכמה, פשטות, ומלוטש. החברה מבינה את הצרכנים לרוכש המכשיר הנייד עם שיקול דעת מעמיק.כחברת אבזרים, SPIGEN רוצים ליצור מוצרים שיגנו ולהדגיש את העיצוב המקורי של המכשיר ללא כיסוי עם שכבות של הגנה. המטרה שלנו היא ליצור את האיזון המושלם של צורה, פונקציונליות, והגנה באמצעות פרטים חדשניים בעיצוב והחומר. סגנון מינימליסטי ואלגנטי זה הוביל את SPIGEN להיות המותג שנבחר לאוהבי גאדג ‘ט ברחבי העולם. בגלל זה אנחנו ב – Y-NOT כל כך אוהבים וממליצים על המוצרים שלהם.

המחויבות של SPIGEN

ב – Spigen, שואפים לדחוף את הגבולות של עיצוב וטכנולוגיה.המוצרים ש SPIGEN מספקת מתוכננים ומיוצרים עם חשיבה של לשמור על רמת האיכות הגבוהה ביותר. צרכנים יכולים לצפות ברמה הגבוהה ביותר של מחשבה ואומנות בכל מוצר של Spigen. בנוסף, החברה שואפת להביא את מוצרי פרימיום במחיר ידידותי לארנק. הגישה של מכירה דרך האינטרנט בצורה ישירה מסייעת לצמצם את העלויות לצרכנים. החברה עושה מאמצים לספק ללקוחות מוצרים במחיר כדאי ובאיכות שמתאימה לעיקרון של החברה. Spigen הוא שם מהימן ומוכר בשוק למחויבות מתמדת כלפי הלקוחות.

“MINIMALISTIC AND SLEEK STYLE HAS LED SPIGEN TO BE THE CHOSEN BRAND FOR GADGET LOVERS AROUND THE WORLD.”

סגנון מינימליסטי והמבריק הוביל SPIGEN להיות מותג שנבחר לאוהבי גאדג’ט AROUND THE WORLD”.

Y-NOT ממליצה בחום על מוצרי SPIGEN, הפידבקים מהלקוחות פשוט נהדרים.

  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פתיחת צ'אט
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?