מעמד רכב IOTTIE איך להימנע מזיוף…

זיופי מעמדים לרכב -ONE TOUCH כמה צעדים איך להימנע

מעמדי רכב, מתקן לרכב, מחזיקים לטלפון הנייד או איך שלא תקראו לזה, הם כיום מצרך מבוקש מאוד שצריך בכל רכב. זה ביטחותי, נוח, מעמד לתוכנת ניווט ושומר על הטלפון שלך מכל מיני נפילות. ישנם הרבה מאוד סוגים בשוק אך עושה רושם שמעמדי רכב של IOTTIE הם המצטיינים ביותר ולכן שוק האביזרים לסלולר מוצף בזיופים וחיקויים.

לדוגמא תמונה של מעמד לרכב פלקס 2 מקןרי ומזוייף כפי שנמצא באחת החנויות בישראל – iOttie Easy Flex II Car Mount/Holderזיופי מעמדים לרכב -ONE TOUCH כמה צעדים איך להימנע

 

בדיקה ראשונה:

תרכשו רק ממשווק רשמי של IOTTIE, ישנם מספר משווקים רשמיים בארץ של המותג, לכן יש צורך לוודא שרכשת מחנות אמינה ומוכרת. לא כל אחד ששם באתר שלו לוגו של IOTTIE ורושם שהוא משווק רשמי הוא אכן כזה.

בדיקה שנייה:

האחריות על המוצר היא ל -12 חודש ישנם אתרים כמונו שמאמינים במוצר מאוד ויש לנו ניסיון מאוד טוב איתו שמציעים 24 חודשים (12 חודשים על חשבון החנות). אז צריך לוודא שיש אחריות מוצרים שנמכרים ללא אחריות צריכות להדליק נורת אזהרה (באופן כללי…) או אתרים / חנויות שמציאות הצעה שטובה מידי להישמע אמיתית (כמו אחריות לחמש שנים…) גם צריכות להדליק לכם נורת אזהרה.

אתר IOTTIE אחריות – https://www.iottie.com/About/Warranty

תמונה מהאתר מדגישה את תקופת האחריות:

 

בדיקה שלישית:

הוואקום של IOTTIE הוא פטנט הכרחי באקלים של הארץ, גם בימי הקיץ החמים המעדמ יישאר איתן על השמשה או דאשוורד. זהו פטנט רשום.

אם קיבלתם מעמד רכב שלא מסומן עם הסימן המסחרי של IOTTIE – זה צריך לעלות חשד

 

בדיקה רביעית – בדיקת התאמת המעמד לטלפון שלך

על האריזה צריך להיות מד בקנה מידה אמיתי על מנת לבדוק עם המכשיר שלך מתאים לגודל המעמד, ישנם מספר גדלים ומודלים למעמדי רכב של IOTTIE. מעמד שמתאים לאייפון 5 לא בהכרח מתאים למעמד שמתאים לגלקסי נוט או אייפון 6 פלוס

 בדיקה חמישית – הלוגו של IOTTIE נמצא על המעמד

בדיקה אחרונה – מחיר

מעמדי IOTTIE הושקעו עם הרבה פיתוח וחשיבה, החומרים הם מהטובים שיש בשוק ולכן מחירם גם אינו זול..אם מצאת מעמד כזה במחיר של נמוך משמעותית מהמחיר אצל משווק מורשה כמו Y-NOT כנראה שמדובר בחיקוי.

לסיכום!

ONE TOUCH שייך לחברה אחת IOTTIE, כל עשרות הזיופים שנמצאים בשוק שם בגלל ההצלחה הגדולה של ספקית מעמדי הרכב המצויינת הזאת, היו זהירים.

למעמדי רכב של IOTTIE באתר Y-NOT:

https://www.y-not.co.il/category/%D7%9E%D7%A2%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%9D-iottie

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פתיחת צ'אט
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?