סדרת מעמדי הרכב האונברסלים של iOttie – המעמדים הטובים בעולם!

הערה: יש אתרים שמציגים עצמם כיבואנים! היבואן בארץ היא חברת מומדיה ולא כל אתר אחר שמציג את עצמו כך, לתשומת לבכם

סדרת מעמדי הרכב האונברסלים של iOttie  – המעמדים הטובים בעולם!

יתרונות:

  • ג’יל וואקום חזק מאוד
  • יכולת התאמה ברמה גבוה מאוד
  • השימוש בקליק “One Touch” הוא ללא רבב
  • מתאים לרוב המכשירים אפילו אלו עם המגנים הגדולים והמגושמים

חסרון:

  • יקר יחסית למעמדים בשוק, אבל שווה על שקל…

 

iOttie נכנסו לשוק המעמדים לרכב בסערה עם מעמדים פונקציונלים, חזקים, יציבים ושני פונקציות חדשניות שעושות את מירב השינוי, אחד זה הג’יל המצויין שלא רק שהוא בין החזקים בשוק אם לא החזק ביותר אלא גם ניתן לחידוש בקלות, אם אתה מאלו שמעבירים את המעמד ממקום למקום, תמצא את זה מאוד שימושי בשטיפה במים חמים, ייבוש רגיל (באוויר החופשי) הג’יל פשוט מתחדש לחלוטין. זה מבטיח שימוש במעמד לאורך זמן. והשני זה מנגנון One Touch פשטות במיטבה.

אם כל התאונות לאחרונה שקורים בגלל השימוש בטלפונים סלולרים, זה חשוב מאוד שהטלפון שלך יהיה במקום בטוח בצורה שזה לא יסיח את דעתך, כי עדיין אנו משתמשים בתוכנות ניווט למיניהם להגיע ממקום למקום, אז בואו נוודא שאנו לא מתעסקים עם הטלפון אלא שמים אותו במקום בטוח שלא מתנתק ונופל כל פעם שיש מעט חום חריג בחוץ…

iOttie מובילים למעשה את השוק מדינות רבות עם יותר מ 3000 ביקורות שממוצע הציונים הוא 4.6 מתוך 5 כוכבים.

חווית השימוש מפתיחת האריזה היא חיובית, קלות ההרכבה והשימוש ראויים לציון. ההבנה של one touch פשוט פשוטה וקלה, הכל בקליק אחד.

הג’יל והוואקום:

תנסו מספר מקומות ברכב ותהיו מופתעים מהאחיזה והאיכות, על השמשה או על הדשבורד, המתקן מאובטח הודות לג’יל הוואקום החזק שלו.

הודות למשטח וואקום גדול והמצאה חדשנית במיוחד ההיצמדות היא חזקה אולי החזקה ביותר שקיימת בשוק כיום.

ההרכבה היא פשוטה ובנגיעה אחת ובאופן מאובטח המעמד מתחבר למרבית המשטחים, אך הוא עדיין נשלף בקלות במידת הצורך. הדביקות של גומיית הוואקום היא אינסופית, ובמידה וצריך לחדש פשוט לשטוף עם מים חמים ולתת לו להתייבש, לאחר מכן הוואקום כמו חדש.

 

נוחות שימוש

כאשר מדובר להתקנת הטלפון המעמד של iOttie One Touch זה פשוט להפליא, היד אחת הנחת הטלפון במעמד, דחיפה קלה של המכשיר וזהו הטלפון תפוס. השחרור קל מאוד עם לחצנים שמיועדים לכך.

סוגי מעמדים

iOttie One Touch

הקלאסי iOttie One Touch, מעמד אונברסלי שמאפשר למעשה שימוש לכמעט כל סוגי המכשירים, גם עם מגנים גדולים. לדוגמא, אייפון 5 עם אוטרבוקס דיפנדר (OtterBox Defender) מתאים למעמד. עם אתה משתמש עם מגנים או ארנקים גדולים מידי ויש ברשותך את אחד מהמודלים של הגלקסי נוט או מכשיר בסדר גודל דומה כנראה תצטרך לבחור את גרסת iOttie One Touch XL

iOttie Easy Flex

מעמד שנהנה מכל היכולות המיוחדות של iOttie, כרית הג’יל וואקום המיוחד וכפתור ה One Touch , אך קטן יותר המימדים ובעיקר מתאים לדאשבורד.

iOttie Easy View Car

מעמד שנהנה מכל היכולות המיוחדות של iOttie, כרית הג’יל וואקום המיוחד וכפתור ה One Touch , אך מאפשר פחות משחק עם הזוויות וגמישות ההצבה.סדרת מעמדי הרכב האונברסלים של iOttie  - המעמדים הטובים בעולם!

iOttie Easy One Touch 2

אחד השחרורים החדשים של iOttie, מאפשר עם הזרועות הארכות הרבה יותר גמישות בהתקנה, מתאים לרכבים גדולים ומשאיות שצריכים את הגמישות. מנגנון נעילה כפול.

iOttie Easy Smart

מעמד לרכב לטאבלטים, חזק כרגיל עם One Touch כפול לשימוש נוח

.

iOttie One Touch Bike Mount

מעמד לאופניים ולאופנועים, מעמד חזק, עם שימוש ב One Touch וגומיית אבטחה

שורה תחתונה:

מצאתי את מעמדי הרכב של iOttie כאביזר ומעמד מרשים שכל בעל טלפון חכם צריך במכונית שלו. תכנון מדהים, חומרים איכותיים, יכולת גבוה של כיוון והתאמה ובכך לספק חוויה נוחה בכל החודשיים האחרונים שאני משתמש בו בשימוש יומיומי. אני ממליץ על המוצר בחום, כל חווית השימוש מלווה בפידבקים נהדרים. אין ספק שהמעמדים של iOttie one touch הם אחת מתושבות הרכב הטובות ביותר לטלפון החכם הקיימים בשוק.

 

לכל שאלה בנושא והתייעצות אתם יכולים לפנות במייל ל service@y-not.co.il

או לטלפון 054-3435905

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פתיחת צ'אט
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?