סיליקון פאוור – Silicon Power

Y-NOT מפיצה רשמית של Silicon Power – אפשר לראות בלינק למטה באתר החברה

אודות סיליקון פאוור – Silicon Power

סיליקון פאוור, נוסדה בשנת 2003 על ידי קבוצה של מומחים נלהבים העוסקים בשוק הבינךאומי וקבוצה של מהנדסיים ואנשים טכנים מתעשיית אחסון הנתונים פלאש. ובכן נוצרה תדמית מותג ואיכות מוצר ללא פשרות, סיליקון פאוור מוכר היטב ומקובל על מיליון משתמשי קצה בלמעלה מ -100 מדינות, זה הופך את חברת silicon power לאחת היצרניות המובילים בעולם של כרטיסי זיכרון פלאש, כונני פלאש USB, קוראים כרטיסים, מודולים DRAM, כוננים קשיחים ניידים וסוללות חירום (powerbank) כל זאת בתוך פחות מעשור. בסיס החברה בטייפה, עם סניפים שונים ברחבי העולם, כולל הולנד, יפן, רוסיה, סין ושווקים מתעוררים אחרים שנוגעים לאט לאט בכל שווקי העולם.

סיליקון פאוור מוכחים ביצועים מרשימים ומושכים אליהם בהדרגה תשומת לב רבה ברחבי העולם. בשנת 2006, קיבלה החברה פרס בטייוואן על מפעל העסקים הזר הצומח Rising Star. בשנת 2008, ניצחה החברה ב-17 National Outstanding Small & Medium Enterprise Award על התקדמות המדהימה של החברה. יתר על כן, עם איכות מעולה ועיצוב חדשני, המוצרים של סיליקון פאוור בלטו במספר תחרויות וקיבלו פרסים על עיצוב וחדשנות בשנת 2009, 2010 ו 2011. זכייה באמון של הצרכנים העולמי, סיליקון פאוור מחזיקים בשיא של הכנסות דו ספרתית רצופים עם צמיחה במשך שבע השנים האחרונות. על פי סקר של מגזין עושר Common 2010 וה 1000 היצרנים בטייוואן, קצב הצמיחה ב 2009 וההכנסות של סיליקון פאוור דורגה במקום ה No.11 בין 1000 היצרנים בטייוואן, ואפילו מדורגת מס ‘1 בתעשיית המוליכים למחצה.

קידום ועידוד התשוקה, היצירתיות והרעב להצלחה, סיליקון פאוור מציגים מוצרים עבור משתמשים המחפשים התקני אחסון דיגיטלים אישית, ייחודים ואישיים. עם המשימה של יצירת חוויה חסרת תקדים למשתמשים, סיליקון פאוור משתדלת לספק מגוון רחב של מוצרים באיכות גבוהה עם עיצובים חדשניים, תכונות ייחודיות ושירותי ללא פשרות

למוצרי SILICON POWER באתר – לחץ כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פתיחת צ'אט
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?