משווק מורשה Marley

האוס אוף מארלי למען הסביבה

מותג הסאונד והלייף סטייל האוס אוף מארלי הוקם ב-2010 ע”י בניו של בוב מארלי. נאמנים לערכים של איכות, שמירה על הסביבה ואחריות קהילתית. מסר האחדות של בוב מארלי, “One Love, One World”, מנחה כל פעילות של החברה, ולכן המוצרים של MARLEY הם לא רק הכי איכותיים והכי יפים, הם גם עשויים מחומרים ממוחזרים ומיוצרים תוך שמירה על הסביבה.


אוזניות ורמקולים של מרלי ללא פשרות headphones and speakers Marley

איכות עילאית

חיבור הרמוני של עיצוב ויכולות

איכות חסרת פשרות ויצירת מוצרי אודיו ברמה הגבוהה ביותר עומדים לנגד HOUSE OF MARLEY בתהליך היצירה. הם אלו המספקים חווית האזנה ייחודית והנאה לשנים רבות. כל מוצר הונדס, תוכנן ונבדק בקפידה, וטומן בחובו את חותמת הסאונד הייחודית ויוצאת הדופן של מארלי. עוצמה, ראליסטיות וחדות צליל, בשילוב צבעי סאונד חמים ואנרגטיים. האקססוריז של מארלי הם שילוב אופטימלי בין סטייל עכשווי, נוחות ופונקציונליות, תוך שימת דגש על חומרי גלם משובחים ואמידות לאורך זמן.

 


אוזניות ורמקולים של מרלי מחומרים ירוקים ולמען הסביבה headphones and speakers Marley

ידידותי לסביבה

מחויבים לעולם טוב יותר

מוצרי האוס אוף מארלי מיוצרים תוך הקפדה מרבית על ערכי קיימות, מיחזור וידידותיות לסביבה. בהתאם לכך חומרי הגלם של מוצרי MARLEY מכילים תערובת של כותנה אורגנית, בקבוקי פלסטיק ממוחזרים וצמח הקנאביס. השימוש בעץ במוצרים שלנו נעשה בפיקוח ובאישור ה-FSC המועצה העולמית לשמירת יערות. כל מוצרי מארלי, מגיעים באריזות העשויות אף הן מנייר ממוחזר.

 


אוזניות ורמקולים של מרלי תורמים לסביבה טובה יותר headphones and speakers Marley

אחריות חברתית

לא באנו לעולם לקחת, באנו כדי לתת

האוס אוף מארלי תומך בארגון 1LOVE, ארגון הצדקה של משפחת מארלי. הארגון תומך, עוזר ומקדם ברחבי העולם ערכים של שיווין, אחווה ושלום עולמי כמו גם תמיכה ועזרה לבני נוער וצעירים. 5% מכל הכנסות האוס אוף מארלי בישראל נתרמים תחת ארגון 1LOVE, לעמותות שונות כמו: העמותה לרווחה של יפו, עמותת טבקה, ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פתיחת צ'אט
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?