סקירה על אוזניות QuietComfort 35 wireless headphones II // QC35 II

סקירה על אוזניות QuietComfort 35 wireless headphones II // QC35 II

הדגם החדש של בוס QC 35 II עם ביטול רעשים אקטיבי

שני הדגמים הבוס QC 35 והדגם החדש BOSE QC 35 II הם אוזניות אלחוטיות עם סינון רעשים שאין ספק לגבי הרמה שלהם והן נחשבות לאוזניות בין האיכותיות שיש בשוק. אני אישית משתמש ב QC35 בטיסות, במשרד ולפעמים בבית, איכות הסאונד היא ללא פשרות והיכולת להתנתק מרעשי רקע מפתיע אותי מחדש כל פעם.

בוא נסרוק את הדברים הדומים בין שני הדגמים:

  • עיצוב דומה וחומרים בעלי אותה איכות
  • שליטה מהאוזניות
  • 20 שעות של חיי סוללה לסינון רעשים
  • ביטול רעשים אקטיבי / סינון רעשים אקטיבי
  • איכות שמע מדהימה
  • אפשרות לניהול שיחות עם מיקרופון מובנה

אז כי שהבנו יש הרבה מאוד דומה בין הדגמים ולמעשה לא הרבה השתנה בין דגם ה QC35 לדגם החדש QC35 II, כך שבהחלט אפשר להבין שמה שיש בדגם ה BOSE QC 35 קיים גם ב QC 35 II, לסקירה על אוזניות בוס QC35 אתם מוזמנים ללחוץ כאן

אז מה ההבדל בין אוזניות בוס QC 35  לאוזניות BOSE QC35 II?

גישה עם כפתור יעודי לעוזר של גוגל – Google Assistant

היתרון המשמעותי של אוזניות בוס QC35 II על אוזניות ה QC35 זה כפתור ההפעלה ישירות מהאוזניות של Google Assistant אשר זמין לעבודה על אנדרואיד 7.0 ומעלה.

לחיצה על הכפתור היעודי תפעיל את העוזר הקולי של גוגל, כך תוכלו לעשות שימוש ולשמוע על פגישות קרובות, לשלוח הודעות, להפעיל פלייליסט של מוסיקה ועוד (לעוד פרטים לחץ כאן).

הרעיון הוא שתוכל לקבל אינפורמציה מהטלפון שלך, לקבוע פגישות וכדומה אפילו שהטלפון בכיס או בתיק וכל זאת בלחיצת כפתור.

כמובן אפשר להוריד את האפליקציה של Google Assistant לאייפון כך שתוכלו לעשות שימוש בזה גם עם האייפון.

השאלה כמה באמת התוכנה הזאת משמעותית וכמה היא תהיה בשימוש…

שליטה בביטול הרעשים האקטיבי ישירות מאוזניות ה Bose QC 35 II

כשאוזניות הבוס QC 35 יצאו לשוק לא היה יכולת לשלוט ברמת סינון הרעשים, לאחר מכן BOSE שחררו גרסה אשר עדכנה את האוזניות עם FIRMWARE חדש ואפשרה שליטה מהאפליקציה של בוס על רמת סינון הרעשים, אני אישית בתור משתמש אף פעם לא עשיתי בזה שינוי אך יש כאלו שמעוניינים בכך על מנת לשמור על אודיו מקורי ללא אמצעים דיגלטיים…במאמר וסקירה שהסבירה את השימוש בשליטה על ביטול הרעשים באוזניות BOSE תיארנו את הפונקציה.

באוזניות החדשות של בוס Bose QC35 II למעשה הוסיפו את הפונקציה לאוזניות עצמן כך שתוכלו לשלוט על סינון הרעשים מהאוזניות עצמן ללא צורך לגשת לאפליקציה, והכל זמין בלחיצת כפתור על האוזניות ללא צורך לגשת לאפליקציה

לסיכום על דגם QuietComfort 35 wireless headphones II

אם שתי התכונות האלו חשובות לך לשימוש היום יומי אפשר בהחלט ללכת על ה QC35 II אבל כנראה שלורבנו זה לא באמת יעשה שינוי, לכן כל עוד ה QC35 זמין לרכישה עד שדגם ה QC35 II יחליף אותם על המדפים הייתי אני אישית הולך על ה QC35 שסביר שיהיה זול יותר כל עוד הוא זמין, אבל ההחלטה היא אישית שלכם אם להוסיף את הסכום הנדרש לדגם החדש, שכן שאר התכונות זהות והכי חשוב ביטול הרעשים, איכות הסאונד וחיי הסוללה למעשה אותו דבר.

לאוזניות של בוס החדשות באתר QC35 II לחץ כאן

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פתיחת צ'אט
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?