סקירה על דיבורית פלנטרוניקס וויאג’ר אדג’ – Plantronics Voyager Edge review

סקירה על דיבורית – Plantronics Voyager Edge review

עולם הטלפונים הסלולאריים והטכנולוגיה המשרתת אותו מתפתחים ללא הרף. הדגם החדש של אוזניות דיבורית אלחוטיות  שמציגה חברת פלנטרוניקס הוא דוגמה לחדשנות בשירות האדם הפשוט. האזניות האלחוטיות החדשות מבית פלנטרוניקס, מציעות ביצועים משופרים משולבים עם עיצוב מתקדם. התוצאה היא אוזניה אלחוטית המשלבת איכות שמע גבוהה עם נוחות מרבית, עיצוב קומפקטי יותר מהגרסה הקודמת פלנטרוניקס לג’נד וויאג’ר וביצועים טובים מאלו של דגמים המצטיינים בעיצוב קומפקטי. שילוב של קומפקטיות, איכות שמע, קלות תפעול, ופונקציות מתקדמות נוספות, הופך את הפלנטרוניקס וויאג’ר אדג’ לאזניות אלחוטיות העומדות בקדמת הדגמים המובילים בתחום.

איכות ונוחות – טכנולוגיה מתקדמת לשירותך

האזניות האלחוטיות החדשות מבית פלנטרוניקס עושות שימוש במיטב הטכנולוגיה החדישה על מנת לאפשר לך ליהנות מיתרונות טכנולוגיים, חדשנות עיצובית, ואיכות שמע בלתי מתפשרת בכל מצב וכל סיטואציה. בהיותן אלחוטיות ונלבשות, השימוש בהן מותיר את ידיך חופשיות לנוע כרצונך, וכך תוכל לנהל שיחות עסקיות ופרטיות תוך כדי עיסוק בפעילויות ספורט ופנאי, הזרמת מוסיקה ׁ(תמיכה ב A2DP) וליהנות מכל העולמות במוצר אחד. יתירה מכך, החיווי הקולי מאפשר תפעול מלא של האזניות ללא צורך לעשות שימוש בידיים. הודות לכך, המפגש בין המשתמש לטכנולוגיה באמצעות Plantronics Voyager Edge, הופך לחוויה נעימה, איכותית, שימושית, ונוחה.

העיצוב

האזניות האלחוטיות מדגם Plantronics Voyager Edge מצטיינות בעיצוב קומפקטי יותר מזה של הדגם הקודם, Plantronics legend Voyager , כמו הדגמים הקודמים, גוף האזנייה מעוצב בצורת יהלום, והאזנייה כוללת כפתורים לוויסות עצמת השמע, אפשרות להפעלה באמצעות דיבור וכפתור השתק (MUTE) מובנה!

נוחות

האזניות האלחוטיות החדשות של פלטרוניקס, Plantronics Voyager Edge, קלות וקטנות יותר מהדגם הקודם, מבלי לאבד את איכויות השמע המצטיינות של הפלנטרוניקס לג’נד. על מנת למקם את האזנייה באוזן תידרשו להקדיש תשומת לב קלה, אולם מרגע שמיקמתם את האוזנייה כראוי, אתם מוכנים לצאת לדרך, האוזנייה תשב בנוחות וביציבות, והמכשיר מוכן לפעולה.

בערכה תמצאו גם תושבת על האוזן לאלו שנוח להם גם בצורה הישנה.

החיווי הקולי מייצר נוחות מקסימאלית, וכך אתם יכולים להשתמש באזנייה בבית או במשרד, כאשר בשעת הצורך אתם מפעילים את המכשיר באמצעות חיווי קולי.

איכות השמע

הדגם החדש משתמש במערכת של שלושה מיקרופונים, למחיקת רעשי רקע, והעברת קולו של המשתמש בבהירות וללא הפרעה לבן השיח שלו. הודות לכך, תוכלו לבצע שיחות מכל מקום בו תהיו, מבלי לפגוע באיכות השידור. בין אם מדובר ברחוב הומה אדם, בכביש סואן, במשרד שוקק פעילות, או באתר בנייה – קולכם יועבר בבהירות ובצורה נקייה למאזין בצדו השני של הקו.

האוזניות שנעשה בהן שימוש ובדיקות על ידנו התגלו כמוציינות לאיזורים רועשים, לדוגמא שדה תעופה…

אביזרים ותכונות נוספות

אזניות אלחוטיות Plantronics Voyager Edge מגיעות עם נרתיק הטענה אופנתי, הכולל חיווי למצב הבטרייה, ומעניק לכם 16 שעות של פעילות וללא נרתיק ההטענה האזניות עובדות 6 שעות ברצף לפי מפרטי יצרן, מבדיקה שלנו זה יותר 4 שעות ברצף ללא ההטענה נוספת של נרתיק הטעינה. בנוסף, האזניות מצוידות בחיישן מתקדם, המאפשר הפעלה אוטומטית כאשר אתם ממקמים את האזנייה בתנוך האוזן. ניתן לשייך את האזנייה לשני טלפונים (תמיכה ב MULTIPOINT) , באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, וטכנולוגיית QuickPair מתקדמת המאפשרת חיבור מהיר לכל טלפון. בנוסף לכך, האזניות מוגנות בשכבה מיוחדת כנגד לחות וגשם, קיימת אפשרות להפעלה באמצעות חיווי קולי, וכן זיהוי קולי של שיחות נכנסות. לאזניות האלחוטיות מדגם Plantronics Voyager Edge כפתורי שליטה ובקרה על איכות השמע בין אם מדובר בשיחות טלפון, ובין אם מדובר בהאזנה למוזיקה שאתם אוהבים.

ניהול הגדרות האוזניה עם תוכנת PLT

תוכנת PLT Hub מאפשרות שליטה באוזניה כולל זמן שימוש, הגדרות מסויימות כמו מענה אוטומטי וכדומה.

התוכנה ניתנת להורדה בחינם בחנות הפאליקציות של הטלפון שלך

להורדת התוכנה מאפל סטור – לחץ כאן

להורדת התוכנה לאנדרואיד – לחץ כאן

לנוע אל המחר – לזרום עם הזמן – מסקנות לגבי אוזניות Plantronics Voyager Edge 

הזמן נע ללא הרף, כשהוא מתקדם והולך, והשינויים הטכנולוגיים הופכים את חיינו לנוחים וקלים יותר, ומאפשרים לנו לבצע את כל משימותינו בצורה יעילה, ויחד עם זאת להמשיך ולהתפתח, לבלות, ולעסוק בספורט ופעילויות פנאי שונות.

כאשר אתם רוצים ליהנות מכל העולמות – מצד אחד לעמוד בכל משימותיכם, ומצד שני למלא את מצבריכם הנפשיים, הפיזיים והרוחניים, זה הזמן לרתום את הטכנולוגיה לצרכיכם. אזניות Plantronics Voyager Edge הן דוגמה מושלמת לדרך בה הטכנולוגיה מיושמת לרווחתו של האדם. אם אתם מרגישים שאתם נמצאים במרוץ, שחסרות לכם כמה שעות ביום על מנת שתספיקו לעשות גם את מה שאתם צריכים, וגם את מה שאתם רוצים, וגם אם אתם פשוט אוהבים לעסוק בפעילויות ספורט ופנאי, זה הזמן לרכוש לעצמכם זוג אוזניות אלחוטיות. כאשר אתם יוצאים לרכוש אזניות אלחוטיות, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, האזניות דיבורית האלחוטיות מדגם Plantronics Voyager Edge הן דוגמה משובחת לשימוש במיטב הטכנולוגיה ליצירת אביזר איכותי, שמאפשר לכם להפיק את המרב מזמנכם, לעמוד בכל משימות היום יום, ואף לעסוק בפעילויות הפנאי האהובות עליכם תוך כדי כך, ללא חוטים וסרבול, התחברו לשיחות הועידה שלכם בקלות עם איכות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פתיחת צ'אט
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?