סקירה על רמקול אלחוטי Marley Get Together BT – חוות דעת

סקירה על רמקול אלחוטי Marley Get Together BT

אחרי שלמדנו את השלבים בבחירת רמקולים הגיע הזמן להציג לכם את הרמקול עם הכי הרבה סטייל ישר ״מביתו של מארלי״ / House of Marley

רמקול אלחוטי של בוב מארלי - get togther BT - חברתי

הרמקול האלחוטי Marley Get Together BT הוא מערכת שמע ניידת בעלת שני ערוצים דו-כיווניים, המגיעה בעיצוב מושלם. הרמקול מיועד לאוהבי המוזיקה שרוצים לשלוט בשמע ולכוון אותו על פי העדפותיהם האישיות. המערכת עובדת על סוללת ליתיום פנימית אשר יכולה לפעול במשך שמונה שעות רצופות ללא טעינה, מה שמעניק חוויה של שעות רבות גם בנסיעה, במסיבות חוץ ובקמפינג. קישור הבלוטות’ (Bluetooth) האלחוטי מתאים למערכות אפל השונות, לאנדרואיד ולכל מכשיר שיש לו יציאת בלוטות’.

רמקול אלחוטי של בוב מארלי - get togther BT

נתונים בסיסיים

הרמקול Marley Get Together BT מתחבר באופן אלחוטי לעשרות סוגי מכשירים. דיוק הסאונד שלו מבטיח שכל הצלילים ייצאו חדים וברורים, גם כשהחלל בו ממוקם הרמקול הוא גדול או פתוח. כיסוי הבד על הרמקול עשוי בד במבוק ידידותי לסביבה שמעביר את הצלילים באיכות גבוהה. משקלו של הרמקול גבוה מהסטנדרט שאפשר לצפות לו ברמקולים כאלה, אך הוא מגיע עם שני וופרים ”3.5 עם שני טוויטרים ”1.

עיצוב מושלם

העיצוב של הרמקול תוכנן בקפידה יתרה והחומרים המשמשים אותו כולם נבחרו לאחר חשיבה על יצירת איכות מוזיקלית והתאמה לסגנון המיוחד של בוב מארלי, לקצב שלו ולפילוסופיית החיים שלו. בחירת השימוש בבד במבוק נותנת לא רק את האווריריות המכסה את הרמקול אלא יש בה אמירה סביבתית. הנראות של גוף הרמקול נקייה, כפתורי ההפעלה עדינים ונמצאים בחלקו העליון של הרמקול ועל בסיס העץ מופיע שמו של האמן הגדול Marley. הרמקול יכול להשתלב באופן מושלם בכל סביבה, אפשר להניחו בשכיבה או בעמידה, ובכל מקרה הצליל יהיה מושלם והנראות תחמיא לסביבה.

רמקול אלחוטי של בוב מארלי - get togther BT - עיצוב מדהים

דעו גם את החסרונות

הרמקול Marley Get Together BT זוכה למחמאות רבות, הוא נראה ונשמע כפי שמצופה מבית מארלי, ועם זאת אפשר למצוא בו שני חסרונות. הראשון הוא חוסר העמידות שלו למגע מים, מה שיכול להפריע לאנשים אשר מעוניינים להגיע איתו לחוף הים או לכל מקום אחר בו יש חשש שמים יפגעו בו. חיסרון נוסף הוא שבאופן יחסי לרמקולים ניידים הוא יותר כבד. עם כל זאת, הרמקול המעוצב מביא איתו איכות שמיעה שיוצרת חוויה בכל מקום, ולכן מומלץ בכל מקרה.

לסיכום

אם אתם מחפשים רמקול עם סטייל ואיכות של שמע אמיתי אז תבינו את התשלום על המשקל…כי בסוף בגלל זה אתה מקבלים משהו אוטונטי שהמעריצים של בוב מארלי תמיד יעריכו

לרמקול האלחוטי של מארלי – GET TOGTHER – לחץ כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פתיחת צ'אט
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?