סקירה על LG G5 – מה חדש ב G5? יתרונות וחסורנות

ה LG G5 הוא הטלפון המודולרי הראשון מהחברה הדרום קוריאנית LG, והוא בנוי מגוף מתכתי כולו. אלו חדשות טובות עבור מי שמחפש לשדרג את הטלפון החכם שלו. למרות שה- LG G4 היה טלפון מצויין, העיצוב שלו פחות איתגר את הגלקסי S6 .

ה- LG G5 הוא טלפון שונה לחלוטין. זהו טלפון אנדרואיד בעל מסך 5.3 אינץ עם תצוגת QHD וגוף מתכת. הטלפון G5 מעניק הרגשה חלקה שמחזיקים אותו ביד ללא תפרים (כמו מכשיר ה G4 עם גב העור).

זה אולי לא מיוחד לעומת הזכוכית והמתכת אשר משולבים בגלקסי S7. אבל זה לא משנה, כי היוחדות במודלריות של ה LG G5.

עיצוב LG G5

אנחנו סוף סוף רואים סמארטפון מוביל שנותן תמורת פריום אמיתית מבית LG וזה שינוי נחמד מהפלסטיק שהחברה משתמשת בו בדרך כלל, ובוודאי יותר נחמד מאשר גב העור שבמכשיר ה LG G4.

ממדי הטלפון הם: 149.4 x 73.9 x 7.7 מ”מ, אומנם ה LG G5 לא יהיה כעור כמו קודמו, אך הוא קטן יותר וקל יותר להחזיק אותו בזכות המסך בגודל 5.3 אינץ’ שלו. יש אפשרות להגיע לכל הפינות של המסך בצורה נוחה יותר ועושה רושם שהגודל ממש אידאלי.

LG שמרה על חריץ ה- microSD שזאת גמישות חובה היום עם הצורך ההולך וגדל של משאבי זיכרון לאחסון תמונות ווידאו. LG ממשיכים עם הסוללה הנשלפת כך שזה נוח מאוד לקנות סוללה נוספת לשעת חירום ולהחליף אם יש צורך

LG G5 הושר עם מראה מתכתי (unibody), ו LG עושה את זה עם עיצוב חדש וחדשני אשר מרשים הרבה יותר מכל המכשירים הקודמים של החברה.

מגש הסוללה ב LG G5 מתנהג באופן דומה להרבה למגשי כרטיסי ה- SIM שבטלפונים אחרים. זה פשוט חריץ באמת גדול שבו תחתית הטלפון יוצאת. מגשי כרטיס MicroSD ו- SIM הם חתיכה אחת שיוצאת במקביל.

התצוגה LG G5

אתה אף פעם לא תצטרך להפעיל את המסך ב- LG G5 כדי לבדוק את הזמן כי המכשיר כולל תצוגה שתמיד דולקת (always-on) שמראה באופן אפלולי מידע קריטי, גם כאשר המסך מכובה.

זה כמו מסך שלעולם לא נכבה, הוא מראה את השעה, התאריך ועד ארבעה סמלים של התראות. זה מזכיר לנו את התצוגה האהובה מה- Moto X style.

המסך בגודל 5.3 אינץ’ של ה LG G5 קטן יותר מאשר הטלפון של שנה שעברה, כך שאם אתם משדרגים, לא תצטרכו למתוח את האחיזה שלכם באותה מידה. כמעט כל פינה במסך היא בהישג יד.

וכמובן שזה עדיין מסך ה- QHD היפה שמשתמש ב- LCD IPS, ולא ב-AMOLED כמו שבמכשירי הסמסונג. LG אומרת שזה מחסל את הסיכויים לשריפת המסך כתוצאה מהטכנולוגיה שמשאירה את המסך תמיד דלוק. פונקציית ה KnockOn עדיין זמינה ללא שינוי מגרסת LG G4, לחיצה פעמיים על המסך תעיר את ה LG G5

המצלמה והסוללה ב– LG G5

ב-LG G5 יש יותר ממצלמה אחת בגב המכשיר. ה- G5 כולל גם עדשה עם זווית רגילה וגם עדשה עם זווית רחבה, שמגיעה ל- 135 מעלות, זווית ראיה רחבה יותר מאשר העין האנושית. כן, המצלמה הרחבה היא רק 8 מגה פיקסל (MP), אבל מצלמת ה- 16MP מיועדת לתמונות באיכויות גבוהות.

המצלמה הקדמית היא גם 8MP אבל בעלת זווית טווח נורמלית. הרעיון הפורץ מאחורי מכשיר ה- LG V10 ומצלמת סלפי הרחבה שלו לא הגיעה ל LG G5.

לסוללה קיבולת של 2,800mAh, במקום ה – 3,000mAh של ה- LG G4. זה הגיוני כי גודל המסך הצטמק והמסך שתמיד דולק אמור למנוע ממך לבדוק את הטלפון 150 פעמים ביום…

LG G5 כיסוי מהיר (Quick cover)

כפי שאפשר לצפות, עומדים לצאת לשוק מספר כיסויים שיגנו על המכשיר מחברות חיצוניות, אבל החברה הדרום קוריאנית גם היא משיקה כיסוי משלה.

הוא כולל חלון שמאפשר לראות את ההתראות בזכות התצוגה שתמיד דולקת וניתן גם דרך חלון זה לענות לשיחות נכנסות.

הרשת השקופה שלו מאפשרת לך לענות (או לנתק) שיחה מבלי אפילו לפתוח את החלק העליון של הכיסוי. LG דרגה שהגימור המתכתי יהיה תואם את ה- LG G5 מבוסס המתכת.

LG G5 מערכת הפעלה וכוח

ה- LG G5 מכיל את המעבד Qualcomm Snapdragon 820 ו 4GB של זיכרון RAM, זהו אותו מפרט לו אנחנו מצפים בטלפוני דגל אחרים כמו הסמסונג גלקסי S7.

ה- G5 יגיע בגודל אחסון פנימי יחיד של 32GB, אבל אל תדאגו, תמיד תוכלו לשדרג את הזיכרון עם חריץ כרטיס microSD, שתומך לאחסון של עד 2TB של אמור – כמובן שגודל זיכרון כזה יהיה זמין בכרטיס.

LG G5 מריץ את ה – Android Marshmallow, כצפוי, המערכת עמוסה בסקינים של LG כך שתמצא בטוח את המראה האהוב עלייך

חריץ הקסם’ של  LG G5

למרות ש-LG לא קוראת לזה “חריץ הקסם”, הטלפון שלה אכן מכיל דרך להוסיף אביזרים כגון שדרוג המצלמה, הכנסת טכנולוגיית שמע חדשה ושיפור סוללה (!!!!). נראה שפרויקט גוגל Ara נתן השראה לעיצוב המודולרי בתחתית הטלפון.

כדי לשלוף אודיו LG ,Hi-Fi יצרה שותפות עם B&O Play עבור “חווית אודיו באיכות גבוהה משופרת” ב- LG G5. מודול ממיר האודיו לאנלוגי הישיר מתחבר לחריץ מודולרי תחתון ומאפשר 32 סיבי Hi-Fi טכנולוגית upsampling DAC עבור מנגינות צלולות ואיכות אודיו מרשימה.

ה- G5 לוקח מעט דברים מהעיצוב של ה נקסוס 5X, שכן יש בו סורק טביעת אצבע על הגב, יחד עם יציאת ה- USB-C החדשה בתחתית.

לדף הפריט של LG G5 – לחץ כאן


לכל שאלה אתם מוזמנים לפנות אלינו ל service@y-not.co.il

072-2366613

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פתיחת צ'אט
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?