תיקון אייפון במעבדה פרטית

אז איזה מכשיר יש לכם? אנדרואיד או IOS? סמסונג גלקסי או אייפון? או אולי אתם בכלל חסידי LG ויש לכם LG G 2 או 3 ? נקסוס?

את האמת, כאשר מדובר על תחום התיקונים זה לא ממש משנה מה יש לכם, אתם צריכים מעבדה מסודרת ואמינה, אחרת אתם תמצאו את עצמכם בצרות.

תחום הטלפונים הניידים מתפתח בקצב מסחרר, טלפונים חדשים יוצאים לשוק כל חודש בערך, כאשר היצרנים הגדולים לוקחים על עצמם להוציא מכשיר חדש לפחות כל חצי שנה אם לא לפני, החברה שדווקא מנסה להישאר עם קצת רגליים על הקרקע היא אפל שלמרות שבשנים האחרונות התחילה להיגרר אחרי סמסונג ולהוציא מכשירים קצת יותר מהר (כמובן בגלל התחרות האדירה שיש בתחום), עדיין משתדלת להוציא מכשיר חדש כל שנה.

מעבדת משווק רשמי או פרטי?

התחום הזה של אייפונים הוא תחום מאד קשה כשמדובר על מעבדות תיקונים, אפל לא אוהבת שאתם לא מתקנים אצל המשווק הרשמי שלהם, אבל מה לעשות שלפעמים לתקן אצל המשווק הרשמי אומר ימים רבים ללא מכשיר, משהו שהישראלי הממוצע אינו יכול לספוג.

בשל העובדה שתיקון אייפון יכול לקחת לא מעט זמן, ישראלים רבים הולכים דווקא על האופציה של מעבדה פרטית, כדי לייעל את התיקון ולגרום לו להיות הרבה יותר מהיר, לא בטוח שיותר זול וגם לא בטוח שיותר אמין, תלוי את מי שואלים.

לכן צריך לבחור במעבדה לתיקון אייפון שתהיה אמינה ומומלצת, מעבדה אמינה תשתמש בחלקים מקוריים של אפל ולא תתקן לכם את המכשיר בכל מיני חלקים לא אמינים שיתקלקלו לכם שוב פעם לאחר כמה חודשים, בנוסף מעבדה בעל שם תבצע תיקון אייפון איכותי ותמצא את התקלה במהירות, כך שתשלמו רק על התיקון עצמו ולא על כל מיני דברים משונים שלא באמת היו למכשיר שלכם (לדוגמה כל מיני המצאות של קורוזיה וכו).

תיקון אייפון בעקרון הוא דיי דומה אם יש לכם אייפון 3, 4 , או 5 השוני בעיקר זה בחלפים ולכן לפעמים יהיו פערים במחירים כאשר צריך להחליף חלק במכשיר.

שמירה על המכשיר שלכם

מעבדות התיקונים ממליצות להשתמש בכל מיני כיסויים על המכשיר כדי למנוע שבירת מסך, או תקלות שיכולות לקרות למכשיר בשל נפילה, נפילה יכולה לפגוע גם ברמקול הפנימי של המכשיר , ב GPS ובעוד כל מיני רכיבים, לכן חשוב לשמור על המכשיר באמצעות מגנים איכותיים שימנעו מכות רציניות.

לסיכום – שמרו על המכשיר שלכם מכל משמר, שילמתם עליו ממיטב כספכם, השקיעו עוד קצת בשביל כיסוי איכותי עם בולם זעזועים שימנע פגיעות קשות במקרה של נפילות, אך במידה וכן תזדקקו לשירותי מעבדה לתיקון האייפון שלכם, מצאו לכם מעבדה אמינה וטובה, חפשו המלצות על המעבדה באינטרנט, שאלו חברים, המלצות מפה לאוזן הכי טובות במקרים הללו, חשוב גם למצוא מעבדה וותיקה, כיוון שמעבדות צצו בשנים האחרונות כמו פטריות אחרי הגשם, אלו שעבדו לפי הספר, עם שירות טוב, לקוחות נשארו נאמנים אליהם, חזרו אליהם ואף המליצו עליהם, כאלו שהשתמשו בכל מיני תרגילים וקומבינות לאט לאט נעלמו וקרסו, לכן חשוב למצוא מעבדה וותיקה.

בהצלחה בתיקון האייפון שלכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פתיחת צ'אט
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?